کد خبر: ۷۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 11 خرداد 94

مرد ژله ای به دار مجازات آویخته شد/ یک سوخت جدید برای خودروها بعد از گرانی بنزین

دو موضوع، محور کلی روزنامه‌های امروز است؛ اول مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد فارس و دوم، صحبت‌های لاریجانی در همایش فرمانداران سراسر کشور.
علی مطهری هنوز در روزنامه‌های فارس زنده است/ مرد ژله‌ای با چوبه‌دار متوقف شدبه گزارش شیرازه؛ گزیده‌ای از روزنامه‌های فارس را به شما خوانندگان محترم تقدیم می‌کنیم:

علی مطهری هنوز در روزنامه‌های فارس زنده است/ مرد ژله‌ای با چوبه‌دار متوقف شد صحبت‌های لاریجانی را در همایش فرمانداران کشور تیتر یک خود کرده است. لاریجانی در این همایش در مورد انتخابات پیش روی مجلس گفته: «استراتژی انتخابات باید «حق‌الناس» باشد».

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد فارس هم در صفحه اول با عکسی از مراسم و صحبت‌های القاصی‌مهر تیتر شده است: «بخش عمده‌ای از پرونده‌های محاکم قضایی مربوط به پیش فروش آپارتمان‌های مسکونی است». گفتنی است مهدی اقبال سکان‌دار جدید سازمان ثبت شده است.

و سوختی جدید برای خودروها بعد از گرانی بنزین؛

علی مطهری هنوز در روزنامه‌های فارس زنده است/ مرد ژله‌ای با چوبه‌دار متوقف شد

علی مطهری هنوز در روزنامه‌های فارس زنده است/ مرد ژله‌ای با چوبه‌دار متوقف شد مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد فارس تیتر یک این روزنامه شده است. این مطلب با عکسی از رییس سازمان ثبت احوال کشور و القاصی‌مهر در صفحه نخست خودنمایی می‌کند.

خبر تجمع کشاورزان زرقانی که در اعتراص به عدم پرداخت خسارت خشکسالی وحقآبه هایشان دیروز جلو استانداری فارس تجمع کردند هم تیتر دیگر صفحه نخست است که نیم‌صفحه‌ای هم از صفحات داخلی به آن اختصاص یافته است. این مطلب با عنوان «یک دهه خشکسالی رمق 70 روستای فارس را گرفت» تیتر شده است.

تیتر دیگر این صفحه اما مربوط به صحبت‌های معاون ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور در نشست مشترک خود با بازرگانان، تجار و تولیدگران فارس می‌شود که از«تحولات بنیادین در مالیات بر ارزش افزوده در راه است» خبر داده است. وی با اعلام این خبر گفته: «به خریدارانی که فاکتور خریدشان را به ادارات مالیاتی تحویل دهند، یک درصد مالیات بازگردانده می شود».

مرد ژله‌ای، متجاوز سریالی به زنان شیرازی سرانجام در ملأعام اعدام شد. چندین تجاوز به عنف و سرقت از منازل، گوشه‌ای از جنایات «سهراب شنبدی» معروف به «رسول منشی» است که در بین مردم با عنوان «مرد ژله‌ای» معروف بود. این خبر هم با تیتر «چوبه دار، خط پایان تبهکاری‌های مرد ژله‌ای» چاپ شده است.

موضوع حمله به مطهری هنوز هم سوژه رسانه‌ها است. این روزنامه به نقل از وکیل مدافع علی مطهری تیتر زده: «صدور کیفر خواست برای 11 متهم پرونده حمله به مطهری در شیراز».

علی مطهری هنوز در روزنامه‌های فارس زنده است/ مرد ژله‌ای با چوبه‌دار متوقف شد هم تیتر یک خود را به صحبت لاریجانی اختصاص داده که گفته: «استراتژی انتخابات باید «حق الناس» باشد».

عکس امروز و تیتر آن اما مربوط به افزایش قیمت خودرو است که با تیتر «رییس شورای رقابت: رد افزایش 15 درصدی قیمت خودرو» کار شده است.

خبر تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد استان اما در صدر اخبار داخلی جای گرفته است. این خبر با «10 درصد از پرونده های قضایی فارس مربوط به پیش فروش ساختمان است» تیتر شده که مربوط به صحبت‌های القاصی‌مهر در این مراسم است.

علی مطهری هنوز در روزنامه‌های فارس زنده است/ مرد ژله‌ای با چوبه‌دار متوقف شد همچنان سعی دارد حادثه شیراز را در صدر اخبار خود قرار دهد. در این راستا تیتر یک صفحه نخست به نامه سرگشاده علی مطهری به رییس جمهور اختصاص یافته است. علی مطهری طی این نامه از احتمال استیضاح وزیر کشور خبر داده و حادثه شیراز را محور این استیضاح معرفی کرده است. این مطلب با تیتر «حادثه شیراز محور استیضاح وزیر» به چاپ رسیده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد هم موضوع عکس این روزنامه شده است و با «کاهش هزینه های تحمیلی به مردم در دستور کار» تیتر شده است. بیش از نیمی از صفحه سوم به این خبر اختصاص یافته است.

نظرات بینندگان