کد خبر: ۷۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

برنامه های صدا و سیمای فارس برای گرامیداشت نیمه شعبان اعلام شد

نبوی زاده می گوید که برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت این روز از صدا و سیمای فارس پخش می شود
به گزارش شیرازه، ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس در سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت اعلام شد.
در نیمه شعبان امسال سیمای مرکز فارس برنامه های شاد و متنوعی علاوه بر برنامه های زنده پیش بینی شده با اجرای مشترک با سایر استانها، مسجد جمکران و برنامه های دیگر از جمله تولید 4 انیمیشن کوتاه ویژه ولادت و سرودهای شاد و برنامه ویژه نیمه شعبان با عنوان ٌ روز خدا  ٌ و فیلمهای سینمایی شاد و طنز و همچنین سخنرانی با موضوع انتظار و مهدویت در جدول پخش برنامه های خود قرار داده است.
سیدمحمدحسن نبوی زاده معاون سیمای مرکز فارس با بیان اینکه برنامه ریزی گسترده ای برای تهیه و پخش ویژه برنامه های 15 شعبان انجام شد گفت به تنوع و نوآوری در برنامه ها از ویژگیهای برنامه های نیمه شعبان امسال صدا و سیمای فارس است.

وی در ادامه از پخش برنامه تلویزیونی شب پارسی با اجرای مشترک مراکز فارس و کرمان خبر داد و گفت: این برنامه  ساعت 30/21 روز چهارشنبه 13 خرداد همزمان از شبکه های سه سیما، فارس و کرمان بصورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز فارس همچنین از تولید میان برنامه های گرافیکی با موسیقی و تصویر جذاب خبر داد و گفت : همچنین همزمان با نیمه شعبان در ارتباط زنده با مسجد جمکران، شور و حال این مکان مقدس در سیمای فارس به تصویر کشیده خواهد شد.
نبوی زاده، تهیه و پخش جشن های بزرگ مردمی نیمه شعبان در شیراز و سایر شهرستانها را از دیگر برنامه هایی اعلام کرد که در این روز فرخنده از سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد.
نجابت معاون صدای مرکز فارس نیز از پخش برنامه جنگ نارنجستان خبر داد و گفت: این برنامه که بصورت زنده از رادیو پخش خواهد شد با رویکرد تفریحی فضایی شاد را برای شنوندگان ایجاد خواهد کرد.
برنامه ی نگار پنهان و صبح و امید نیز از دیگر برنامه های رادیویی است که معاون صدای مرکز فارس به آن اشاره کرد و گفت: در این برنامه ها با دعوت از کارشناسان و صاحبنظران حوزه و دانشگاه مفاهیم مهدی شناسی، ویژگیهای منتظران، اهمیت مهدویت و انتظار تبیین خواهد شد.
معاون صدای مرکز فارس همچنین از تهیه و پخش 10 عنوان برنامه رادیویی دیگر در 15 شعبان خبر داد.
علیرضا نجابت از تهیه و پخش برنامه های صبح و امید، نگار پنهان، نارنجستان و شب فیروزه با موضوع ولادت
با سعادت حضرت مهدی (عج) خبر داد و گفت: در این برنامه ها سعی شده با بهره گیری از ساختارهای متنوع و جذاب با دعوت از کارشناسان و صاحبنظران مفاهیم مختلف مهدویت و انتظار را به مخاطبان ارائه دهد.
وی افزود: با برقراری ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران و حرم های مطهر رضوی و معصومی، ضمن انعکاس مناسب  مراسم برگزار شده در آن اماکن مقدسه یک فضاسازی مناسب جهت بهره گیری بیشتر مخاطبین برنامه فراهم خواهد شد.
وی افزود: در برنامه شب فیروزه ای که با ساختار ترکیبی نمایشی پخش خواهد شد موضوعات مختلف شامل دل نوشته های مردمی و ترانه ها با موضوع انتظار و نیز انعکاس جشنهای مردمی نیمه شعبان پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان