کد خبر: ۷۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

تاخیر 10 ساعته پرواز شیراز-تهران/ هواپیمایی آسمان عذرخواهی نکرد

مسافران پرواز شماره ۳۷۴۱ شرکت هواپیمایی آسمان سرانجام بعد از تأخیر ۱۰ ساعته از شیراز به تهران رسیدند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، شماره این پرواز که قرار بوده ساعت 20 روز گذشته از شیراز به سمت تهران حرکت کند، 3791 بوده اما در نهایت با شماره پرواز 3741 جابجا می‌شود.

علی‌رغم اینکه مسافران این پرواز رأس ساعت 20 دیروز در فرودگاه شیراز حاضر و آماده حرکت بودند اما مسئولان شرکت آسمان از تأخیر هفت ساعته خبر می‌دهند و از مسافران می‌خواهند که ساعت 3 بامداد در فرودگاه جهت پرواز حضور داشته باشند.

اغلب سرنشینان که مسافر بوده و محل اقامت خود را تحویل داده بودند، ترجیح می‌دهند در همان سالن فرودگاه بمانند اما موضوع به همین جا ختم نشد و این پرواز سه ساعت دیگر هم تأخیر خورد.

مسافران این پرواز معتقدند با وجود تأخیر 10 ساعته کسی پاسخگوی سوالات آنها نبود و حتی مسئولان این شرکت حاضر به عذرخواهی از مسافران نشدند، گویا امکانات پذیرایی نیز برای مسافران تدارک دیده نشده بود و همین موضوع خشم عده‌ای را برانگیخت.

همین موضوع منجر شد تا هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد، 50 نفر از مسافران به نشانه اعتراض کابین هواپیما را ترک نکنند و درخواست استرداد بلیت کنند.

به گفته یکی از سرنشینان این پرواز، زمانیکه مسئولان شرکت آسمان پافشاری مردم سر این موضوع را دیدند فردی به عنوان مسئول پرواز را داخل کابین آوردند که اعلام کرد اگر پیاده شوید بلیت‌تان را در ترمینال 4 و بخش ترافیک آسمان پس می‌دهیم.

اما زمانیکه مسافران به این بخش مراجعه می‌کنند از دید مسئولان بخش ترافیک، مسئول پرواز اختیار چنین وعده‌ای را ندارد و از زیر وعده داده شده، شانه خالی می‌کنند.

با این حال نه تنها از مسافران این پرواز بابت تأخیر 10 ساعته عذرخواهی نشد بلکه به آنها وعده پوچ داده شد.

نظرات بینندگان