کد خبر: ۷۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 17 خرداد 94

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شد

اولین نشست خبری مدیر کل محیط زیست فارس سوژه تمام روزنامه‌ها شده است. برخی در صفحه نخست خود به آن پرداخته‌اند و برخی دیگر در صفحات داخلی.

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شدبه گزارش شیرازه؛ گزیده‌ای از روزنامه‌های فارس را به شما خوانندگان محترم تقدیم می‌کنیم:

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شد خبر یک طرفه شدن برخی از خیابان‌های شیراز مثل خلدبرین و بعثت تیتر یک این روزنامه شده است: «نسخه ای تازه برای ترافیک شیراز». رئیس پلیس راهور شیراز گفته این اقدامات در راستای تسهیل در عبور و مرور است درحالی که شهردار شیراز علت این اقدامات را اصلاح و شروع فعالیت عمرانی عنوان کرده است. شهردار با اعلام خبر دوطبقه شدن خیابان‌های ملاصدرا و همت این تغییرات در حوزه ترافیکی را در راستای آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها برشمرده است.

عکس صفحه نخست و تیتر آن مربوط به گلسنگ‌هایی است که به جان تخت جمشید افتاده اند: «گلی که تخت جمشید را می‌بلعد». این موضوع از آنجا اهمیت می یابد که این گیاه می تواند در دراز مدت کنده کاری های این اثر تاریخی را از بین ببرد که همت ویژه مسئولان را برای حفظ این بنای تاریخی و جهانی می طلبد.

اولین نشست خبری مدیر کل محیط زیست به گفته این روزنامه «سوگنامه» شده. ولوی در این نشست به برخی از معضلات برگشت ناپذیر محیط زیست فارس اشاره کرده است. این مطلب با تیتر «فاتحه ای برای طبیعت سلاخی شده فارس» در صفحه نخست تیتر شده است.

«باند گدایان سازمان یافته در شیراز منهدم شد» دیگر تیتر این روزنامه است. گفتنی است که توزیع مواد مخدر و... از جمله جرایم این باند سازمان یافته است که با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی منهدم شده است.

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شد تیتر یک خود را به درخواست کشور آذربایجان از ایران برای پیوستن به رینگ گازی اروپا اختصاص داده است: «خیز ایران برای پیوستن به رینگ گاز اروپا».

عکس امروز و تیتر آن اما مربوط به وضعیت بحرانی آب است که با تیتر «وضعیت آب فارس بحرانی است» تیتر شده است. این را رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داده است در حالی که استاندار دیروز در مصاحبه با همین روزنامه مدعی شده بود امسال با بحران کم آبی مواجه نیستیم.

نشست خبری مدیر کل محیط زیست فارس در صفحات داخلی این روزنامه با «محیط زیست در فارس، همچنان سر و سامان ندارد» تیتر شده است.

صفحه پایانی این روزنامه اما میزبان پت و مت شده؛

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شد

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شد تیتر یک خود را به «توقف استانی شدن انتخابات در پله اول» اختصاص داده است. این مطلب مربوط به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که اخیرا صورت گرفته است.

عکس امروز به مصاحبه این روزنامه با رییس انجمن مددکاری ایران مربوط می شود که با تیتر «جوانان امروز دچار تناقض شده اند» چاپ شده است. مصطفا اقلیما در اظهاراتی عجیب و غریب گفته: «تفکیک جنسیتی کودکان در مدارس و سپس کنار هم نشستن آنها در دانشگاه‌ها، جداسازی زنان و مردان در اتوبوس و کنار هم نشستن آنها در اتوبوس ممکن است به بروز فاجعه منجر شود». این اظهارات وی در حالی است که سال هاست این تفکیک جنسیتی در ایران در جریان است اما تاکنون فاجعه ای رخ نداده که بخواهیم برای چنین موضوعی آن هم به این شکل مسئله سازی کنیم.

صدر اخبار داخلی این روزنامه اما به اولین نشست خبری مدیر کل محیط زیست فارس مربوط می شود که با « اجازه فعالیت معدنی در حاشیه بهرام گور» تیتر شده است.

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شد ترجیح داده «انهدام باند متدکدیان سازمان یافته در شیراز» را تیتر یک خود کند. مشروح این خبر هم در صفحه 4 این روزنامه به چاپ رسیده است.

نشست خبری ولوی مدیر کل محیط زیست هم با عکسی از این نشست در صفحه نخست به چشم می خورد و با تیتر «بهره برداری از معادن بهرام گور منع قانونی ندارد» به چاپ رسیده است.

یک طرفه شدن خیابان های شیراز/ پای «پَت و مَت» هم به یکی از روزنامه‌ها باز شد هم تیتر یک خود را به موضوع استانی شدن انتخابات اختصاص داده و تیتر زده: «استانی شدن انتخابات مجلس از سیاست های کلی انتخابات حذف شد».

عکس امروز و تیتر آن هم مربوط به «انهدام باند متکدیان سازمان یافته در شیراز» است که خبر آن در صفحات داخلی چاپ شده است.

صفحات داخلی این روزنامه اما حرف چندانی برای گفتن ندارد.

نظرات بینندگان