کد خبر: ۷۰۵۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
سفر به دُبی سنت مدیران روحانی در سالگرد امام

مشاور اعظم استاندار فارس این روزها کجاست؟

برخی مسئولین فارس طی روزهای اخیر سفری به دوبی داشته اند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، تعطیلات برای هر کسی خوب نباشد برای برخی مسئولین فرصت خوبی است تا فارغ از کارها و مسئولیت ها به تفریح بپردازند.

در چند روز اخیر و مصادف با روزهای رحلت حضرت امام و قیام 15 خرداد 1342، برخی مسولین استان فارس در برنامه ای از قبل تعیین شده راهی دبی شدند. در حالی که عده ای از مدیران کل و شهرداران فارس در انتظار رسیدن زمان سفر هستند دیروز سه نفر از این مدیران به شیراز برگشتند و اما در این بین خبری از بازگشت مشاور ارشد استاندار فارس نیست. گرچه مشخص نیست این سفرها که با توجیه ماموریت و بازدید از نمایشگاه های کشورهای خارجی آن هم در شرایط نامناسب اقتصادی کشور انجام می شود چه نسبتی با تدبیر دولت راستگویان دارد، اما نکته دیگری که باید به آن توجه کرد برخی گمانه زنی هاست که عدم حضور محمود موسوی مشاور استاندار در این روزها را با احتمال تغییر در طبقه ششم استانداری فارس بی ربط نمی داند.

مشاور اعظم استاندار فارس این روزها کجاست؟

سفرهای پر هزینه این چنینی مدیران دولت روحانی در فارس آن هم دقیقا همزمان با سالگرد امام مسوبق به سابقه است. تعدادی از این مدیران که عمدتا مدیریت مجموعه های مالی، اقتصادی و صنعتی استان را به عهده دارند سال گذشته به مناسبت تعطیلات ارتحال امام و سالروز قیام ۱۵ خرداد چند روزی را در سن پترزبورگ گذراندند. ایتالیا، فرانسه و ترکیه از دیگر کشورهای مقصد در این سفرها بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلیمی سروستانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
0
بابا چرا بخیلید دارندگی وبرازندگی
ناشناس
Taiwan (Province of China)
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
0
آقا به كسي چه كه كي كجا ميره روز تعطيل!!! والا
ناشناس
Korea (Republic of)
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
0
شما كه ميگيد گروهي رفتن پس چرا گير دادين به اسم اين بابا فقط؟؟
شيرازه روشن گري لطفاً
رامین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
0
سلام
اینکه مسائلی هست ومسئولین به جاهایی مسافرت میکنند مسئله ای نیست که بخواهیم مقابل آن ایستادگی کنیم لکن اگر از کارها ومشکلات مطلع باشید گاها مدیران من باب انجام پیوند وانجام کاری سفرمیکنند که عزیزانی هستند وبه اشتباه آن را به نقاط مختلف متصل میکنند.لازم به ذکر است حتی سفرهای تفریحی هم مشکل ساز نیست چه بسا در روز مذکور باشد زیرا تمام مردم به استراحت نیاز دارند.
مراد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
0
وقتیكه اختلاسهاي ميلياردي ميشود سفرخارجه با هزينه هاي شخصي يا دولتي خيلي نيست و چيزي نيست كه به چشم بياد ....