کد خبر: ۷۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 19 خرداد 94

آغاز ثبت نام «خانه اولی ها» برای دریافت وام مسکن در شیراز/ کشت برنج به درد چشم بادامی ها می خورد!

خبر تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم روزه خواری در ماه رمضان در اکثر روزنامه‌ها بازتاب یافته است.
برنج هم برنج ژاپنی و تایلندی!/ باغ موزه مشاهیر یا باغ موزه فراموشی؟

به گزارش شیرازه؛ گزیده‌ای از روزنامه‌های امروز استان به شما خوانندگان عزیز تقدیم می‌شود:

برنج هم برنج ژاپنی و تایلندی!/ باغ موزه مشاهیر یا باغ موزه فراموشی؟ تیتر یک خود را به خبر اژه‌ای در نشست خبری دیروز جناب سخنگو اختصاص داده است که با «اژه ای از بازداشت بقایی خبر داد» تیتر یک امروز عصرمردم شده است.

«کشت برنج به درد ژاپن و تایلند می خورد نه ما» که از صحبت‌های رییس کل جهاد کشاورزی استخراج شده با عکسی در همین رابطه خودنمایی می‌کند.

نیمه پایینی صفحه اول هم با اخباری از استان پر شده است. از میان این اخبار به تیتر جالبی اشاره می‌کنیم که ظاهرا حرف «ت» از نگاه تیزبین ویراستار این روزنامه جا مانده است: «جلیل شورای اسلامی شهر شیراز از داریوش نویدگویی ناشر برتر کشوری».

برنج هم برنج ژاپنی و تایلندی!/ باغ موزه مشاهیر یا باغ موزه فراموشی؟ تیتر یک خود را به گزارشی اختصاص داده که با محوریت باغ موزه مشاهیر کار شده است. «باغ موزه مشاهیر فرصتی برای فراموشی» تیتر این گزارش است که به بررسی این پروژه از ابتدا تا امروز و موانعی که بر رسر راه این پروژه قرار دارد، پرداخته است.

«تن بافت دوباره لرزید» هم تیتر صفحه نخست شده که مربوط به تخریب بافت تاریخی شیراز است. این تیتر در کنار عکسی با همین مضمون به چاپ رسیده است. این تیتر مربوط به خبر تخریب خانه صادقی است که در تخریب بافت فرسوده تخریب شده است و در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته است.

برنج هم برنج ژاپنی و تایلندی!/ باغ موزه مشاهیر یا باغ موزه فراموشی؟ صفحه نخست خود را چهار قسمتی کرده است. قسمت نخست را تیترهای داخلی این روزنامه پر کرده است که از آن می‌گذریم.

اما قسمت دوم این روزنامه به شهردار شیراز اختصاص یافته است که با عکسی از وی و تیتر «نرخ عوارض شهرداری تغییر می کند» به چشم می خورد. پاک فطرت در حاشیه جلسه علنی شورای شهر این خبر را داده و درخصوص شایعه کاندیداتوری خود برای انتخابات مجلس گفته: «بدون حمایت شورای شهر شیراز وارد صحنه انتخابات مجلس نمی شوم».

مدیر شعب بانک مسکن استان از «پرداخت تسهیلات جدید مسکن به بی خانه ها» خبر داده است. این خبر در سومین قسمت صفجه نخست با عکسی از علمداری به چاپ رسیده است. به گفته او ثبت نام وام 60 میلیونی مسکن در شیراز هم آغاز شده است.

قسمت چهارم هم به جهاد کشاورزی و خبر رییس این سازمان مبنی بر «بهره برداری از 75 میلیارد تومان طرح در فارس همزمان با هفته جهاد کشاورزی» اختصاص یافته است.

در آستانه ماه مبارک رمضان رییس کل دادگستری فارس از «تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم روزه خواری در ماه مبارک رمضان» خبر داده است. 13 سازمان در این طرح شرکت خواهند داشت و 113 برنامه عملیاتی نیز آماده شده است. این خبر در صدر اخبار داخلی این روزنامه قابل مشاهده است.

برنج هم برنج ژاپنی و تایلندی!/ باغ موزه مشاهیر یا باغ موزه فراموشی؟ 1000 تومانی در 12 صفحه به چاپ رسیده و طبق معمول با دستانی خالی خود را به روزنامه فروشی‌ها رسانده است. تیتر امروز این روزنامه به صحبت‌های روحانی در مورد پول کثیف اختصاص یافته است: «پول کثیف، مخرب اقتصاد ملی است».

عکس امروز و تیتر آن اما از میان صحبت‌های شهردار در حاشیه جلسه علنی شورای شهر انتخاب شده است. پاک فطرت در حاشیه این جلسه گفته: «نرخ عوارض شهرداری شیراز تغییر می یابد».

برنج هم برنج ژاپنی و تایلندی!/ باغ موزه مشاهیر یا باغ موزه فراموشی؟ تیتر یک خود را به موضوع وام بانک مسکن اختصاص داده است؛ علمداری مدیر شعب این بانک خبر داده: «خانه اولی ها از امروز تسهیلات 60 میلیونی از بانک مسکن بخواهند».

عکس امروز این روزنامه و تیتر آن هم به رییس مجلس اختصاص یافته است: «حمله سعودی ها به یمن خطای بزرگ راهبردی بود».

نظرات بینندگان