کد خبر: ۷۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس: منبر حرف اول را در کاهش آسیب‌ها می‌زند

حجت‌الاسلام محمد رضایی گفت: باید برنامه‌ریزی مدونی برای سالن‌های غذاخوری وجود داشته باشد، اما نباید حرمت ماه رمضان شکسته شود.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، حجت‌الاسلام محمد رضایی در در جلسه این هفته جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه بیشترین نگرانی در روزهای آتی روزه‌خواری علنی در ماه رمضان است، اظهار داشت: درست است که باید برنامه‌ریزی مدونی برای سالن‌های غذاخوری وجود داشته باشد تا مسافران و کسانی که عذر شرعی دارند، دچار مشکل نشوند، اما نباید حرمت ماه رمضان شکسته شود.

وی افزود: افراد زیادی در ماه رمضان که در شیراز رفت‌وآمد دارند و برخی بدحجابی‌ها و معضلات فرهنگی شهر ناشی از حضور آنان است که باید با برنامه‌ریزی‌های پیشگیرانه و فرهنگی، این موارد به حداقل برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه مظاهر فساد در شیراز زیاد شده است، به خانه های مبله، سگ گردانی، استفاده از مانکن‌های انسان‌نما و نمایش لباس‌های نامتعارف به‌ طور علنی و توزیع لوح‌های فشرده اشاره و تصریح کرد: تذکر و موعظه و منبر هنوز حرف اول را در کاهش آسیب‌ها می‌زند اما لازم است در برخی از مواقع برخورد جدی و قهری صورت پذیرد.

نظرات بینندگان