کد خبر: ۷۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

ساخت فیلم نقش‌ها و دیوارها در لامرد

با حضور مسئولان محلی ساخت فیلم نقش‌ها و دیوارها با موضوع دفاع مقدس در لامرد آغاز شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، کارگردان فیلم نقش‌ها و دیوارها عصر امروز در پایان جلسه شورای اداری شهرستان لامرد در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: افتخار می‌کنم در میان مردم خونگرم، شهیدپرور و ولایت‌مدار لامرد کار ساخت فیلم نقش‌ها و دیوارها با موضوع دفاع مقدس را آغاز می‌کنیم.

حجت‌الله رئیسی افزود: در فیلم نقش‌ها و دیوارها که یک موضوع عاشقانه در جنگ است، مخاطب معنای واقعی عشق را مشاهده می‌کند، در این فیلم لهجه لامردی در کنار فارسی وجود دارد و ساخت یک فیلم باید هم‌سو با افکار مردم آن شهر باشد و مخاطب دوست دارد بیشتر با این فیلم ارتباط برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: در این فیلم مردم نجیب و شریف لامرد بهتر می‌توانند معرفی شوند و مدت‌زمان آن 90 دقیقه است و یک اثر باکیفیت و در شأن مردم تهیه می‌شود و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا علاوه بر پخش در شبکه‌های سراسری، اکران این فیلم در سینماهای کشور نیز انجام شود و در جشنواره‌ها و فسیتوال‌ها نیز موردتوجه قرار گیرد.

رئیسی ادامه داد: درآمد حاصل از ساخت این فیلم با نظر الیاس کریمی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار به‌ بیماران خاص تعلق می‌گیرد و می‌توان گفت نخستین اتفاق مهم فرهنگی در سال 94 در لامرد است.

معاون فرماندار لامرد نیز در همین زمینه تصریح کرد: باید کمک و همکاری جدی برای ساخت این فیلم انجام شود تا این کار بزرگ صورت گیرد.

سید مهدی احمدی‌زاده ادامه داد: ساخت فیلم نقش‌ها و دیوارها یک فرصت بسیار خوب دیگر برای معرفی بیشتر شهرستان لامرد است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان