کد خبر: ۷۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

ام المصائب استان فارس را بشناسید/ «حاجیه زیور» 8 آلاله شهید دارد!

این دو خانواده جمعا تعداد هشت شهید، یک آزاده و پنج جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
به گزارش شیرازه، حتما خانواده های زیادی را دیده باشید که تا سه یا حتی چهار فرزند خود را به جبهه های حق علیه باطل اعزام کرده و تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند اما داستان زندگی «حاجیه زیور» که با او به گفتگو نشسته ایم با همه آنها تفاوت هایی دارد.

داراب نا نوشت: حاجیه زیور بشرپور را می توان به عنوان اسوه صبر و مقاومت معرفی کرد چرا که همسر، مادر و خواهر شهید است و از اعضای این خانواده ۴ نفر دیگر نیز در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند.

 DSC_0074

شهید اسماعیل بشرپور برادر «حاجیه زیور» در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۶۱ در منطقه شوش به شهادت رسید. او فرزندش «عبدالصمد سعادت پور» را در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه تقدیم انقلاب اسلامی کرد و همسرش نیز ۴ ماه بعد یعنی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به فرزند شهیدش پیوست.

شهید مسعود سعادت پور برادر همسر حاجیه زیور در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۶۱ در عملیات آزادسازی خرمشهر شهید شد و عباس، مجید و محمد جعفر بشرپور پسر عموهای حاجیه زیور نیز به مقام شهادت رسیدند.

حاج عباس بشرپور یکی دیگر از اعضای این خانواده ۹ سال به اسارت دشمن بعثی در آمد و با ۶۰ درصد جانبازی پس از تحمل درد و رنج بسیار به یاران شهیدش پیوست.  این دو خانواده جمعا تعداد هشت شهید، یک آزاده و پنج جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

حاجیه زیور با وجود از دست دادن همسر، فرزند، برادر، برادر شوهر و سه پسرعمویش همچنان استوار، مقاوم و با روحیه است و می گوید اگر جنگی در بگیرد باز هم خانواده بشرپور و سعادت پور پیش قدم هستند.

سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس روز گذشته با حضور در منزل خانواده شهیدان سعادت پور و بشرپور با حاجیه زیور دیدار کرد.

DSC_0078

۴۵۴۵۳۴۶

نظرات بینندگان