کد خبر: ۷۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
حجت‌الاسلام سعیدی:

سپاه فراتر از احزاب است و در انتخابات دخالت نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: سپاه فراتر از احزاب است و در انتخابات دخالت نکرده و نمی‌کند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش روحانیون شاغل در سپاه با بیان اینکه نمی‌شود روحانیون دیگران را به ساده زیستی دعوت کنند ولی زندگی و رفتار خودشان اینگونه نباشد گفت: روحانیون در سپاه زیر ذره بین هستند و باید برای پاسدارها الگو باشند.

حجت‌الاسلام سعیدی با تاکید بر الگو بودن روحانیون در جامعه و سپاه اظهار داشت: روحانیون در سپاه زیر ذره‌بین هستند و باید بدانند که کار کردن با پاسدارها ظرافت‌هایی دارد که باید رعایت شود و نمی‌توان با دستور و فرمان در روح پاسدارها رسوخ کرد.

وی انجام فعالیت‌های آخوندی متعارف مانند مسئله گفتن، اقامه نماز جماعت و روضه‌خوانی را از دیگر وظایف روحانیت در سپاه عنوان کرد و با بیان اینکه روابط عمومی عقیدتی سیاسی مانند صدا و سیمای سپاه است اظهار داشت: روحانیون در سپاه باید به وظایف سازمانی خود مانند مسائل عقیدتی و تبلیغاتی توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه آموزش عقیدتی جزو وظایف سازمانی روحانیون است گفت: روحانیون در سپاه باید علاوه وظایف سازمانی به فعالیت‌های آخوندی هم بپردازند که این مورد تاکید حضرت آقاست.

وی با ضمن بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی ادامه داد: در عرصه بین الملل با دو تهدید روبروییم، یکی جنگ‌های نیابتی و دیگری ساخت سه اسلام بدلی توسط دشمن برای مقابله با اسلام.

سعیدی به تشریح سه اسلام ساختگی پرداخت و گفت: یکی اسلام تکفیری، دیگری اسلام سکولار که ترکیه و اردوغان مروج آن است و سومی شیعه افراطی یا لندن نشین که افرادی مانند صادق شیرازی مروج آن هستند و به مقدسات اهل سنت توهین می کنند و عزاداری خنثی را تبلیغ می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ‌های نیابتی در سوریه و لبنان و عراق، ایران بود که با درایت رهبری موفق نشدند تصریح کرد: آمریکا در منطقه تلاش کرد تا ارتش‌ چند کشور مانند سوریه، عراق، یمن و مصر را از کار بیندازد و از این طریق حریمی برای اسرائیل درست کرد تا امروز در حاشیه امن باشد.

حجت‌الاسلام سعیدی تاکید کرد:‌سپاه فراتر از احزاب است و در انتخابات دخالت نکرده و نمی‌کند.
نظرات بینندگان