کد خبر: ۷۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 26 خرداد 94

مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود

موضوع استعفای شهردار شیراز برای کاندیداتوری چند روزی از سوی رسانه‌ها پیگیری می‌شد تا بالاخره پاک‌فطرت رسما اعلام کرد کاندید نخواهد شد.
مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود

به گزارش شیرازه؛ گزیده خوانی مطبوعات امروز به شما خوانندگان محترم تقدیم می‌شود:

مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود «مرگ در پارک آزادی چرخ می زند» را تیتر یک خود کرده است. مدیر کل استاندارد فارس در این رابطه گفته: «بهره برداران به صورت غیرقانونی پلمپ وسابل بازی غیر استاندارد این پارک را شکسته و کودکان را با این تجهیزات مرگبار سرگرم می کنند».

همه اظهارنظرها در مورد کاندیداتوری شهردار پایان گرفت و معلوم شد که شهردار ماندی خواهد بود. اما نکته جالب این شایعات و چانه‌زنی‌های شهردار و شورای شهر این جاست که تا کنون سه نفر از اعضای شورای شهر برای شرکت در انتخابات استعفا داده‌اند. «یکی ماند و یکی رفت» تیتری است که خبرجنوب در این رابطه در صفحه اول خود تیتر کرده است.

«سن اعتیاد به 15 سالگی رسید» در صفحات داخلی این روزنامه کار شده است که به دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس و اعلام آمار وی که گفته: «یک درصد از دانش آموزان معتادند» اختصاص یافته است.

مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود همراه با عکسی از نوبخت تیتر یک خود را از میان صحبت‌های وی انتخاب کرده: «دولت یازدهم به نوعی گروگان برخی تصمیمات دولت گذشته است».

اولین خبر داخلی این روزنامه به موضوع ماندگار شدن شهردار شیراز اختصاص یافته است که با «شهردار شیراز با حمایت شورا به کار خود ادامه می دهد» تیتر شده است.

مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود تیتر یک خود را به گزارش یکی از خبرگزاری‌ها اختصاص داده که بررسی طرح‌های دولت برای مسکن اقشار کم درآمد پرداخته است: «سه برنامه برای تامین مسکن اقشار کم‌در آمد».

«گرمای گرانی، میهمان سفره های افطاری» عنوان گزارشی با مضمون بررسی قیمت ها و افزایش آنها در آستانه ماه مبارک است که در کنار عکس امروز تیتر شده است.

مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود تیتر زده: «شهردار ماند شورا آب رفت». شهردار در جلسه علنی شورای شهر رسما اعلام کرد که در پست شهردار شیراز به فعالیت خود ادامه خواهد داد و کاندیدای انتخابات مجلس نخواهد شد. این درحالی است که این روزها از گوشه و کنار شورای شهر خبر استعفای اعضای شورای شهر برای شرکت در انتخابات به گوش می رسد.

عکس امروز این روزنامه و تیتر آن مربوط به گزارش یکی از خبرگزاری هاست: «خطر بیخ گوش بختگان، ارژن و پریشان».

«ظرفیت فراموش شده» عنوان یادداشت امروز است که به بررسی ظرفیت کشور در حوزه گزدشگری و عدم استفاده اقتصادی از این موقعیت استثنایی پرداخته است.

دبیر کل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس با اعلام آماری از افزایش میزان گرایش زنان به مواد مخدر خبر داده است. این خبر با «افزایش آمار ابتلای زنان به مواد مخدر» در صفحه 3 تیتر شده است.

مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود هم موضوع ماندن شهردار را تیتر یک کرده و با اشاره به موضوع خیز برخی از اعضا برای شرکت در انتخابات تیتر زده: «شهردار ماندنی شد».

عکس امروز و تیتر آن هم مربوط به تشییع شهدای تازه تفحص شده در تهران است که با «خاطره ی 175 شهید غواص گرامی باد» تیتر شده است.

اسماعیل عسلی امروز در یادداشت این روزنامه به فرهنگ غنی مردم و مسجدمحوری اشاره کرده و از اینکه امروز مساجد مهجور مانده اند و سالی یک بار آن هم به خاطر ماه مبارک رمضان غبارروبی می شوند گلایه کرده است. این یادداشت با عنوان «این همه فاصله چرا؟!» به چاپ رسیده است.

و در پایان نتیجه زلزله در کلاس های درس؛

مرگ در پارک آزادی می‌چرخد!/ شورای شهر روزبه‌روز آب می‌رود
نظرات بینندگان