کد خبر: ۷۱۰۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
خط و نشان استاندار فارس برای فرمانداران:

فرمانداری که از کاندیدای خاصی حمایت کند، برکنارش می کنم حتی اگر شب انتخابات باشد

استاندار فارس گفت: چنانچه فرمانداری از یک کاندیدای خاص حمایت کند به طور حتم برکنار می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد احمدی در گردهمایی فرمانداران سراسر استان اظهار داشت: معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران كل باید تریبون خبری دولت باشند و از همه ظرفیت ها استفاده كنند و خدمات دولت را تمام و كمال به گوش مردم برسانند.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه تریبون مقدسی است و ما به هیچ عنوان مطلبی را به آن دیكته نمی كنیم و این بدان معنی نیست كه این تریبون علیه ما خواهد بود.

استاندار فارس گفت: خدا و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و صحبت ها ونقدهایی كه می شود باید براساس منطق و وبر پایه انصاف باشد نه اینكه از روی غرض ورزی، زیرا اگر اینگونه باشد هم دنیا و هم آخرت خود را تباه كرده ایم.

احمدی با اشاره به اینكه عده ای قصد دارند خدمات دولت را در استان فارس كم رنگ جلوه دهند بیان داشت: فعالیت پروژه های راهسازی و سدسازی ، آبرسانی به شهر شیراز كه با اختصاص ۱۰ درصدی منابع مالی تاكنون پیشرفت ۳۰ درصدی داشته و احداث ترمینال داخلی فرودگاه شیراز گوشه ای از خدمات و عملكرد دولت ومدیران استان می باشدوموارد زیادی كه در آینده گزارش آن به سمع مردم خواهد رسید.

وی اظهار داشت: یكی از بركات سفر هیئت دولت به استان تخصیص۱۰۰ درصدی اعتبارات سال ۹۴ و ۹۵ می باشد كه فرصت مغتنمی را نصیب استان کرده است.

استاندار فارس بیان داشت: اگر این همه خدمت را ضعیف جلوه دهند قطعا حقوق مردم را تضعیف كرده اند و فرمانداران و مدیران باید با جدیت از عملكرد خود دفاع كنند وفرصت سوء استفاده را از افراد سودجو بگیرند.

احمدی به دو انتخابات پیش روی كشور اشاره كرد و اظهار داشت: آبروی ما در گروی برگزاری انتخاباتی سالم است و همه وظیفه داریم با تمام توان در این راه تلاش کنند.

وی افزود: نظام متعلق به همه است  وتمام جناح های سیاسی باید وارد عرصه شوند  و با حضور خود در برابر دشمنی دشمنان ایستادگی كنند.

استاندار فارس به بی طرفی مسئولین برگزاری انتخابات اشاره كرد و ابراز داشت: در بحث انتخابات ما فقط مجری انتخابات هستیم و هیچ بخشدار و فرمانداری حق ندارد له یا علیه كاندیدایی اقدامی انجام دهد.

احمدی تاكید كرد: اگر گزارشی مبنی بر حمایت یا تخریب كاندیداها ازسوی بخشداران یا فرمانداران دریافت کنم درشب انتخابات هم كه باشد با فرد خاطی برخورد و حتما او راعزل خواهم كرد.

استاندار فارس، گفت: انتخابات برای ما حكم  یك عملیات رادارد  و فرمانداران  به عنوان فرمانده عملیات باید تمامی تدابیر لازم را برای انجام یك عملیات موفقیت آمیز بیاندیشند.

وی تصریح کرد: ما در قبال رای مردم مسئولیم و باید پاسخگو باشیم وبا برگزاری انتخابات سالم زمینه ساز مجلسی شفاف و كارآمد خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
0
مزاح میفرمایید