کد خبر: ۷۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 28 خرداد 94

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد

حضور فرمانده ناجا در فارس و برنامه های وی سوژه امروز روزنامه شده است.
کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد

به گزارش شیرازه؛ بررسی روزنامه ‌های امروز استان به شما خوانندگان عزیز تقدیم می‌کنیم:

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد تیتر یک خود را به صحبت های مدیر کل منابع طبیعی فارس اختصاص داده که گفته:‌ «16 شهر فارس بیابانی شدند». مهرزاد بوستانی با بیان این مطلب از فرسایش بادی در 7 شهرستان فارس خبر داده که به گفته وی درگیر کانون‌های بحران فرسایش بادی هستند.

عکس امروز که با «حلول ماه رمضان بر عموم مسلمانان مبارک باد» تیترشده مربوط به حلول ماه مبارک رمضان است.

یادداشت امروز این روزنامه با تیتر «فارس، قطب انرژی!؟» به بررسی وضعیت ذخایر فارس و سرمایه گذاری در این بخش پرداخته است.

موضوع خبر مربوط به حضور القاصی مهر که دیروز در این روزنامه بایکوت شده بود امروز به چاپ رسیده است. این خبر که در صدر اخبار داخلی کار شده با «آماده اجرای قانون آیین دادرسی جدید هستیم» تیتر شده است.

صفحه آخر این روزنامه هم تماما به تجلیل از 68 کشاورز نمونه فارس اختصاص یافته است.

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد کار امروز خود را با کاریکاتوری با موضوع ریزگردها آغاز کرده است. «فاجعه ریزگردهای آلوده به مواد شیمیایی در کمین مردم» تیتری است که در کنار کاریکاتور امروز به چاپ رسیده است و به همایش بررسی راهکارهای بیابان‌زدایی و مقابله با ریزگردها مربوط است.

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد

این روزنامه به خبر حضور فرمانده ناجا هم در صفحه نخست خود پرداخته است. «مردم ما مستحق بهترین امنیت و آسایش هستند» که به نقل از سردار اشتری تیتر شده در کنار عکسی از وی به چشم می خورد.

«تخفیف 50درصدی هتل‌های فارس در رمضان» هم دیگر تیتر صفحه نخست است که از صفحه گردشگری این روزنامه انتخاب شده است. این خبر را معاون گردشگری فارس داده و گفته: «تابستان امسال هتل های فارس 30 درصد به گردشگران تخفیف میدهند».

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد با صحبت های رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر عراق تیتر زده:‌ «از بین بردن ارکان وحدت عراق یکی از اهداف غرب است».

عکس امروز این روزنامه و تیتر آن هم به تبریک حلول ماه مبارک رمضان اختصاص یافته است:‌ «خیزید ای خوش طالعان ، وقت طلوع ماه شد».

خبر حضور سردار اشتری در شیراز با تیتر «ایراز رضایت سردار اشتری از امنیت فارس» و در صدر اخبار داخلی این روزنامه کار شده است.

تشکیل زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» در شیراز هم در قالب عکسی در صفحه سوم این روزنامه کار شده است.

و در پایان کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید؛

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد صحبت روحانی را به جایگاه تیتر یک خود کشانده است:‌ «دولت به رهنمودهای رهبر انقلاب، پایبندی راسخ دارد».

این روزها شایعه ای بر سر زبان ها افتاده مبنی بر دست کاری کارت‌های سوخت چینی که توسط برخی از جایگاه‌داران مطرح شده است. مدیر سامانه هوشمند سوخت در واکنش نسبت به این شایعه گفته:‌ «مصداقی مبنی بر دست‌کاری کارت‌های بنزین گزارش نشده است».

سردار اشتری فرمانده ناجا که به شیراز آمده به دیدار آیت الله ایمانی رفته است. نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در دیدار گفته:‌ «هویت نیروی انتظامی در انقلاب اسلامی شکل گرفته است». صفحه سوم سبحان میزبان این خبر شده است.

کار بافت تاریخی شیراز به دارالرحمه کشید/ 16 شهر فارس بیابانی شد صحبت های رهبر انقلاب را در دیدار با نخست وزیر عراق تیتر یک خود کرده است:‌ «ایستادگی عراق در مقابل تروریست‌ها، تامین کننده امنیت منطقه است».

عکس صفحه نخست هم از دیدار روحانی با نخست وزیر عراف انتخاب شده که تیتر «روابط تهران – بغداد راهبردی است» هم در رابطه با آن به چاپ رسیده است.

نظرات بینندگان