کد خبر: ۷۱۱۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

فرماندار جدید شیراز و مدیرکل ورزش و جوانان فارس منصوب شدند

روز گذشته حیدر عالیشوندی پشت درهای بسته به عنوان فرماندار شیراز معرفی شد.
به گزارش شیرازه، در حالیکه موج جدید از شایعات مختلف مبنی بر تودیع استاندار و معاونین و مدیر کلان استان فارس آغاز شده عصر روز گذشته خبر معرفی فرماندار جدید شیراز در فضای مجازی منتشر شد.

به نوشته خبرگزاری مهر، در این اخبار نام حیدر عالیشوندی که شهریور سال گذشته به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس معرفی شد به عنوان فرماندار شیراز مطرح شد.

اما داستان عدم ثبات مدیریت در شهر شیراز همچنان ادامه دارد و روز گذشته حیدر عالیشوندی پشت درهای بسته به عنوان فرماندار شیراز معرفی شد این در حالی است که ساعتی قبل از شروع جلسه خبرها حکایت از محرمانه بودن معارفه فرماندار جدید شیراز داشت.

از طرفی دیگر در چند خیابان پایین تر از فرمانداری شیراز نیز معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

سابقه این تودیع نیز شاید به زمانی برگردد که مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس در حرکتی سیاسی استعفا داد که البته این موضوع از جانب مسئولین تکذیب شد اما طی یک ماه گذشته این مجموعه با سرپرست اداره می شود و بالاخره صبح امروز حیدر علی کامیاب به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان فارس معارفه شد.

مدیری که مدیریت تیم فوتبال برق شیراز را بر عهده دارد و سابقه حضور در اداره کل ورزش را نیز در پرونده خود ثبت کرده است.

این مراسم بدون حضور مسئولی از وزارت ورزش و جوانان انجام شد که البته مجری، ماه مبارک رمضان را دلیل عدم حضور مسئولین مرکز در شیراز عنوان کرد.

این معارفه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس که از روز گذشته شایعه برکناری وی نیز قوت گرفته، در سالن کوچک جلسات تربیت بدنی فارس برگزار شد و این سالن که برای جلسات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، گنجایش جمعیت حاضر در مراسم را نداشت به گونه ای که گروهی ایستاده در سالن و بخشی دیگر نیز خارج از سالن روی پله های اداره کل نشسته بودند.

این وضعیت اعتراض معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس را به همراه داشت و ساخت یک سالن مناسب را به عنوان یک اولویت برای تربیت بدنی فارس عنوان کرد.

۸۰ درصد موفقیت به مدیر مجموعه بستگی دارد

جوانشیر کدخداپور گفت: ۸۰ درصد موفقیت یک مجموعه وابسته به مدیر است.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز وضعیت ورزش استان به خصوص فوتبال به هیچ وجه خوب نیست و باید با همدلی و اتحاد این مشکلات برطرف شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس تاکید کرد: زمانیکه صنعتی برای حمایت نداشته باشیم باید همدلی و اتحاد را بیشتر کنیم تا همین صنایع نیز به کمک بیایند.

کدخداپور یادآور شد: متاسفانه امروز شهرداری و مسئولین دیگر استانهای کشور به دنبال خرید تیم فوتبال شیراز هستند در حالیکه خود شهرداری شیراز و دیگر مجموعه ها باید برای حمایت از این تیم بسیج شوند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
از جهرم
Germany
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
0
چرا کسانی که در فتنه 88 رییس ستاد آقای میرحسین موسوی بوده اند اکنون جدیدا پستهای سیاسی گرفته اند در فرمانداری ها؟؟؟
بخشدار جهرم نمونه بارز . . .
مگه جهرمی کسی نبود که از یک شهرستان دیگه نفر آوردن واسه بخشداری ...
نه تنها جهرم همه جای کشور شده همین ...
اصلا مدارک این مسئولین هم به پستشون نمیخوره . . .
کی باید جواب این بی نسبتی ها رو بده ...
بدبخت مردم
ناشناس
United States of America
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
0
کامیاب عاقبت کامیاب شد!
نجمی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
0
به نظر من مدیری که تو انتخابات هیات فوتبال رای نیاره بشه مدیر کل ورزش استان .....
یعنی اهانت به شعور ورزش فارس
یعنی اهانت به ورزشکاران فارس...