کد خبر: ۷۱۱۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
رئیس شورای شهر شیراز:

اصولگرایان بهمن ماه لیست می دهند

حقدل گفت: پاک دستی به عنوان یک اولویت مهم برای کانیداهای اصولگرا مد نظر قرار دارد.
به گزارش شیرازه، غلام مهدی حقدل در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه لیست کاندیداهای اصولگرایان استان فارس یک ماه مانده به انتخابات بسته می شود افزود: تقاضا برای حضور در این دوره از انتخابات مجلس زیاد است و باید تمامی موارد را بررسی کنیم.

وی تصریح کرد: به طور حتم اصولگرایان استان فارس لیستی کامل را ارائه خواهند داد اما به دلیل انجام بررسی های همه جانبه این لیست یک ماه مانده به زمان انتخابات ارائه می شود.

عضو اصولگرایان فارس تاکید کرد: سوابق درخشان، داشتن برنامه مناسب، نداشتن مشکلات مالی، سیاسی و... از جمله اولویت های اصولگرایان برای کاندیدای مورد حمایت خود است.

حقدل یادآور شد: پاک دستی به عنوان یک اولویت مهم برای کانیداهای اصولگرا مد نظر قرار دارد زیرا فساد مالی با اصولگرایی جور نیست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه نمایندگان استان فارس نتوانستند با همدلی و اتحاد حرکتی برای توسعه استان فارس انجام دهند، گفت: داشتن ۱۸ نماینده از یک استان به معنی یک موج برای رسیدن به موفقیت است اما متاسفانه نمایندگان فارس نتوانستند اتحاد لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شیراز تاکید کرد: عدم وجود صنایع مناسب و تخصیص اعتبارات بیشتر به استان فارس از جمله موارد ضعف نمایندگان استان فارس است.

حقدل تصریح کرد: چندین سال خشکسالی پیاپی را در استان فارس شاهد هستیم و در این حالت همگان می دانند که کشاورزی و دامداری سنتی دیگر کارایی ندارد اما نمایندگان نتواستند با تخصیص اعتبارات بیشتر توسعه آبیاری تحت فشار و نوین را در فارس انجام دهند.

وی یادآور شد: اما آنچه که به جرات می توان در خصوص نمایندگان اصولگرای استان فارس قسم خورد اینکه هیچکدام گرفتار مشکلات مالی نشدند و پاک هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اما آنچه که برای یک نماینده دارای اهمیت است انجام تعهدات و شعارهای انتخابی خود بوده زیرا همه برای توسعه استان شعار دادند اما امروز توسعه و پیشرفتی را در استان فارس مشاهده نمی کنیم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
0
این را در قضیه ایجاد برج های دوقلو نبینید!
رصد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
0
ب....ل....ه تازشم همه هفته یکبار میرن حموم خودشون پاک پاک مثل دسته گل میشورن و پس پاک پاکند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
0
لطفا بفرمایید هزینه تبلیغات انتخابات خودت وسایر دوستان از چه محلی تامین میشود