کد خبر: ۷۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

جزئیات آگهی فروش سهام مالک مخابرات + تصویر

مالک مخابرات طبق وعده خود امروز آگهی فروش سهام این شرکت را منتشر کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، شرکت توسعه اعتماد مالک 50+1 درصد سهام مخابرات، امروز از طریق روزنامه‌ها  آگهی فروش سهام خود را منتشر کرد.

در آگهی فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبین آمده این شرکت (سهامی خاص) کالتاً به نمایندگی از صاحبان سهام در نظر دارد نسبت به فروش صد در صد سهام شرکت توسعه اعتماد مبین (سهامی خاص) از طریق مزایده به اشخاص حقیقی، حقوقی و کنسرسیوم‌های ایرانی اقدام کند متقاضیان خرید سهام مذکور می‌توانند از روز چهارشنبه 3/4/94 تا روز دوشنبه مورخ 8/4/94 در ساعات اداری 8 الی 16 به نشانی تهران، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان سی و نهم پلاک 4 طبقه سوم ریاست  امور اداری مراجعه و با ارائه مدارک شناسایی با معرفی‌نامه معتبر و اعلامیه بانکی واریز مبلغ 500 میلیون ریال بابت بهای اسناد مزایده به حساب سپرده کوتاه‌مدت شماره 41181621709921 نزد بانک سینا شعبه نیاوران کد 411 به نام شرکت توسعه اعتماد مبین (سهامی خاص) نسبت به اخذ اسناد مبین مراجعه کنند.

شرایط مزایده

1- ارزش پایه معامله و شرایط پرداخت ثمن معامله در غالب اسناد مزایده به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
2-  فروش سهام به روش مزایده انجام می‌شود و بالاترین قیمت پیشنهادی مبنای معامله قرار خواهد گرفت.
3- متقاضیان باید پیشنهادهای خود را نسبت به کل سهام عرضه شده حداکثر تا پایان وقت اداری ( ساعت 16) روز شنبه مورخ 20/4/94 به نشانی اعلام شده فوق تحویل دهند و رسید دریافت کنند. بدیهی است به پیشنهادهایی که پس از موعد واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4-  سپرده شرکت در مزایده برابر با 1200 میلیارد ریال می‌باشد که طبق مندرجات اسناد مزایده باید در قالب یک فقره ضمانت‌نامه بانکی معتبر غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط با مدت اعتبار اولیه سه ماه و در وجه مزایده‌گذار ارائه شود.
5-  چنانچه برنده مزایده ظرف مهلت مقرر از تاریخ ابلاغ توسط مزایده‌گذار، نسبت به امضای قرارداد، پرداخت ثمن نقدی معامله و ارائه اسناد تضمین اقدام نکنند هیچ گونه ادعایی نسبت به سپرده شرکت در مزایده نخواهد داشت و مزایده‌گذار می‌تواند ضمانت‌نامه بانکی ارائه شده را به نفع خود ضبط کند.
6-  مراسم بازگشایی پاکت‌های شرکت در مزایده رأس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 22/4/94 در محل شرکت توسعه اعتماد مبین (نشانی فوق) برگزار خواهد شد حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان قانونی آنها در جلسه با ارائه مدارک شناسایی یا معرفی‌نامه معتبر مجاز است.
7- فروشنده در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
8- خریدار موظف به رعایت مفاد قرارداد فی‌مابین توسعه اعتماد مبین و سازمان خصوصی‌سازی  به شماره 88/2/5658 مورخ 19/8/88 می‌باشند.
9- نقل و انتقال قطعی سهام عندالزوم منوط به مجوز کسب رسمی از سازمان‌ها و نهادهای ذیربط است.
10- شرکت در مزایده به معنی اطلاع و آگاهی کامل متقاضی نسبت به شرایط شرکت توسعه اعتماد مبین بوده و خریدار با شرکت در مزایده تمامی خیارات مخصوصاً خیار غبن ولو فاحش را از سوی خود صلب و ساقط می‌کند و این موضوع در قرارداد مربوط درج می‌شود.
11- کسب اطلاعات کافی و وافی از وضعیت مالی، اقتصادی، فنی و حقوقی شرکت مورد معامله بر عهده خریدار است. خریدار بعد از انعقاد قرارداد فروش حق هیچ گونه ادعا علیه فروشندگان مبنی بر نداشتن اطلاعات لازم از اسناد و صورت‌های مالی و وضعیت اقتصادی، فنی و حقوقی و آخرین وضعیت حساب‌ها و موارد اعلامی و اطلاعات دیگر مربوط به نهاد مورد معامله و شرکت مربوطه را ندارد.
12- هر گونه کسری ذخایر سرفصل دارایی‌ها و کسری بدهی‌ها از جمله ذخایر مالیات قطعی شده یا قطعی نشده بیمه تأمین اجتماعی، بازخرید خدمت و سنوات کارکنان، کارمزد و جرایم متعلقه در قبال اخذ تسهیلات بانکی و مالی و ... و آثار موارد اعلام شده در گزارش حسابرس مشاغل و بازرس قانونی شرکت موضوع معامله، بر عهده خریدار بوده و خریدار هیچ گونه ادعایی در خصوص کسری و اضافی ارقام نخواهد داشت و فروشندگان هیچ گونه تعهدی در قبال مبالغ مزبور ندارد.
13- متقاضیان تعهد می‌کنند ممنوع‌المعامله و دارای اسناد معوق به سیستم بانکی نباشند.
14- متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88205051 تماس حاصل نمایند.

شرکت توسعه اعتماد مبین


نظرات بینندگان