کد خبر: ۷۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

دستگیری سارقان مأمورنما در شیراز

افرادی که با پوشش مأموران پلیس راهور اقدام به سرقت می‌کردند، توسط مأموران کلانتری گلدشت شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت با پوشش یک پراید در حوزه استحفاظی کلانتری گلدشت شیراز توسط سرنشینان یک سمند ملبس به لباس راهور، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ بهادر اسماعیلی تصریح کرد: تحقیقات در این مورد ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری گلدشت هنگام گشت‌زنی مشاهده کردند یک سمند با پلاک مخدوش مسیر یک خودرو ال 90 را مسدود و سرنشین آن ملبس به لباس پلیس راهور و با در دست داشتن تابلو ایست در حال بررسی مدارک راننده خودرو است.

وی ادامه داد: راننده و سرنشین خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو از صحنه متواری و راننده دستگیر شد، افزود: در بازرسی از خودرو دو سلاح کلت کمری پلاستیکی، یک بسته 100 عددی دستبند پلاستیکی، اسپری فلفلی، تعدادی مدارک خودرو، تعدادی کارت شناسایی و گواهینامه اشخاص و تعدادی کیف زنانه کشف شد.

اسماعیلی با بیان اینکه متهم به کلانتری انتقال داده شد و تاکنون در تحقیقات اولیه به سرقت یک خودرو پراید اعتراف کرده است، گفت: با تلاش مأموران همدست این سارق نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی از این متهمان ادامه داد، افزود: شهروندان در مواجهه با این‌گونه موارد هویت واقعی افراد را بررسی و از آنان بخواهند تا کارت شناسایی خود را ارائه دهند.

نظرات بینندگان