کد خبر: ۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
غیب پرور در نشست هیئت‌عاشقان ولایت‌ مرودشت:

شما که دم از جیب ملت می زنید بگویید خانه هایتان کجای تهران است؟/ ما کسی را متهم به خیانت نمی کنیم اما دغدغه داریم

سردار غیب‌ پرور گفت: مبادا اصل استکبار ستیزی در مذاکرات گم بشود.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه مرودشت، نشست هیئت عاشقان ولایت شهرستان مرودشت با حضور سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ علی‌محمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در ابتدای این نشست خاطرنشان کرد: امسال، سال سرنوشت سازی برای کشورمان می باشد زیرا که دشمن چشم طمع به انتخابات دارد، وی همچنین مذاکرات هسته ای را دغدغه دوستداران انقلاب دانست و گفت: مبادا اصل استکبار ستیزی در این مذاکرات گم بشود.

سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در این نشست با اشاره به حضور پرشور مردم تهران در مراسم تشییع شهدای غواص گفت: ما در محاسباتمان هم نمی گنجید که مقام عظمای ولایت در این طراز از آن یاد کنند "سلام بر دست های بسته و پیکرهای ستم‌دیده‌ی شما و سلام بر ارواح طیّبه و به رضوان الهی، بال ‌گشوده‌ی شما..." شهدای غواص پیامی با خود داشتند و آن این بود که در هر شرایطی پای انقلابمان بایستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: چقدر بعضی ها بی انصافند که می گویند اگر تحریم ها برداشته شوند خشکسالی هم برطرف می شود یا مشکل ازدواج جوان ها حل می شود، چیزی بگویید که ملت به شما نخندند. شماهایی که از جیب مردم سخن می گویید خودتان بگویید خانه هایتان کجای تهران است. در حال حاضر پا برهنگان بیشترین حمایت را از این انقلاب می کنند و به وضوح بیان می کنند به آمریکا اعتماد نکنید.

وی افزود: اگر پای آمریکا به این مملکت برسد به هیچ چیز راضی نمی شود مگر اسلام ما. ما می گوییم این ها دزدند، این ها عهد شِکن هستند، چرا که در قبال آزادی اسرایشان در قضیه لانه جاسوسی به ما قول برگرداندن اموال به سرقت رفته و بلوکه شده جمهوری اسلامی را دادند اما هنوز یک دلار هم از این اموال به ما برگردانده نشده است.

سردار غیب پرور در پایان صحبت هایش ضمن تاکید بر این نکته که هرگونه توافق باید برگشت پذیر باشد گفت: ما کسی را متهم به خیانت نمی کنیم اما دغدغه داریم، این نه به خاطر بحث هسته ای بلکه به خاطر کُلیت نظام است.
نظرات بینندگان