کد خبر: ۷۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 31 خرداد 94

تخلیه اضطراری 3 روستای فارس/ بدهی میلیاردی برخی ستادهای انتخاباتی سال 92

موضوع معارفه فرماندار شیراز را در تمام روزنامه های امروز می توانید ببینید.
تخلیه اضطراری 3 روستای استان/ بحث پرحاشیه پزشک خانواده

به گزارش شیرازه؛ بررسی روزنامه ‌های امروز استان را به شما تقدیم می‌کنیم:

تخلیه اضطراری 3 روستای استان/ بحث پرحاشیه پزشک خانواده «تخلیه اضطراری 3 روستا در استان فارس» تیتر یک این روزنامه است. مدتی است که بحث فروچاله ها و فرونشست زمین در نقاط مختلف استان به بحث داغ رسانه ها تبدیل شده است. این موضوع از آنجا مورد توجه قرار گرفت که آثار تاریخی فارس همچون تخت جمشید را در معرض خطر قرار داده بود. اما امروز خبر از فرونشست زمین در روستاهای فارس به گوش می رسد و کارشناسان از اینکه در آینده این اتفاق برای شهر شیراز هم بیفتد ابراز نگرانی کرده اند. برداشت های بی رویه و بسیار از منابع آب زیر زمینی همچنین کم آبی و خشکسالی های پی در پی دلیل اصلی این پدیده جغرافیایی ذکر شده است.

«نبض کُند شهرک سلامت شیراز» تیتر دیگری است که در صفحه نخست توجه جلب می کند. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در گفت‌وگو با خبرجنوب با اشاره به مشکلات این شهرک گفته: «وجود معارضین مهم ترین مسأله بر سر راه ساخت شهرک سلامت در منطقه ویژه است».

صحبت های ایمانیه در برنامه تلویزیونی صداوسیما هم در این صفحه تیتر شده است: «پزشکان خانواده دو نوبته می شوند». ایمانیه با ارایه آماری از این طرح که در حال حاضر در دو استان فارس و مازندران اجرا می شود از راه اندازی یک سامانه پیامکی خبر داده مردم می توانند از طریق این سامانه از پزشکان متخلف شکایت کنند.

مراسم معارفه فرماندار شیراز در صفحه 7 این روزنامه و با «عده ای دوست دارند شهدا را به نام حزب و گروه خود مصادره کنند» تیتر شده است. معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو به آمار و ارقام بدهی به ستاد های انتخاباتی پرداخته و گفته: «در حال حاضر1/3 میلیارد تومان برای بدهی برخی ستادهای انتخاباتی از مرکز آمده». کدخداپور در اظهارات جالبی گفته: «کار سختی پیش رو داریم به ویژه آن که مردم مدتی بود با صندوق های انتخاباتی قهر کرده بودند». سوال اینجاست که منظور کدخداپور از قهر مردم مربوط به کدام مردم است؟ مردمی که سالهاست با مشارکت خود دهان تمام دشمنان را بسته اند یا آن دسته روشنفکر نما که سر در آخور آمریکا دارند؟

تخلیه اضطراری 3 روستای استان/ بحث پرحاشیه پزشک خانواده رییس شورای شهر شیراز در انتقاد شدید خود به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفته: «عدم وجود صنایع مناسب و تخصیص اعتبارات به فارس از جمله موارد ضعف نمایندگان است». وی با اشاره به موضوع عدم توانایی نمایندگان در ایجاد همدلی و اتحاد لازم گفته: «اختلاف نمایندگان مانع توسعه شد» که تیتر یک این روزنامه به این موضوع اختصاص یافته است.

عکس امروز این روزنامه به مراسم معارفه فرماندار شیراز اختصاص یافته که با «معرفی پنجمین فرماندار شیراز در کمتر از دو سال» تیتر شده است.

یادداشت امروز این روزنامه اما به موضوع عدم رده بندی سنی سریال های تلویزیون اختصاص یافته است که با «رده بندی نشده ها» تیتر شده است. نویسنده از اینکه کودکان هم مانند بزرگسالان پای سریال ها می نشینند و هیچ رده سنی برای سریال ها در نظر گرفته نمی شود انتقاد کرده است.

تخلیه اضطراری 3 روستای استان/ بحث پرحاشیه پزشک خانواده تیتر یک، عکس و تیتر مربوط به آن، همگی مربوط به یک خبر! معارفه فرماندار شیراز که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شده در قالب دو تیتر مجزا در صفحه نخست این روزنامه کار شده است. گذشته از این که این یک موضوع مرسومی نیست، ظاهرا نیم نگاه از این معارفه بسیار خوشحال است تا آنجایی که با ذوق زدگی صفحه اول خود را با این موضوع پر کرده است.

تخلیه اضطراری 3 روستای استان/ بحث پرحاشیه پزشک خانواده تیتر یک خود را به صحبت های ظریف اختصاص داده که در مورد مذاکرات از «احتمال ادامه مذاکرات هسته‌ای، بعد از ضرب الاجل تعیین شده» گفته است.

عکس امروز این روزنامه و تیتر آن هم مربوط به گزارش یکی از خبرگزاری ها از بازار کار است که با تیتر «آژیر قرمز 4/5 میلیون تقاضای شغل» به چاپ رسیده است.

تخلیه اضطراری 3 روستای استان/ بحث پرحاشیه پزشک خانواده تیتر یک و عکس صفحه نخست خود را به «مشعل پالایشگاه فاز 19 پارس جنوبی روشن شد» اختصاص داده است.

از صفحات داخلی این روزنامه که بگذریم به کاریکاتور اروپایی این روزنامه می رسیم؛

تخلیه اضطراری 3 روستای استان/ بحث پرحاشیه پزشک خانواده
نظرات بینندگان