کد خبر: ۷۱۳۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
شیرازه گزارش می دهد:

مدیرانی که برای انتخابات استعفا داده اند/ احتمال قانون شکنی برخی مدیران!

موجی از استعفای مدیران در استان فارس آغاز شده است و تعدادی استعفا داده اند و در اندک زمان باقی مانده، تعداد دیگری هم، قطعا احساس تکلیف خواهند کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امسال سال انتخابات مجلس است البته دو مجلس، یکی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دیگری پنجمین دوره خبرگان رهبری. هفتم اسفندماه امسال قرار است انتخابات این دو مجلس همزمان برگزار شود.

صندلی های این دو پارلمان ملی، مشتریان زیادی دارد. بسیاری از سال گذشته فعالیت های خود را برای جلوس بر کرسی های سبز و قرمز آن آماده می کنند. در این بین شور فعالیت های سیاسی برای رسیدن به بهارستان بیشتر و نمایان تر است. وزارت کشور اعلام کرده آنهایی که می خواهند برای مجلس دهم کاندید شوند باید حداکثر تا سوم تیرماه یعنی(پس فردا) از پست فعلی خود استعفا دهند.

کدامیک از مدیران فارس برای انتخابات مجلس استعفا داده اند؟/ احتمال قانون شکنی برخی مدیران!

از همین رو، موجی از استعفای مدیران در استان فارس آغاز شده است و تعدادی استعفا داده اند و در اندک زمان باقی مانده تعداد دیگری هم، قطعا احساس تکلیف خواهند کرد.

کدامیک از مدیران فارس برای انتخابات مجلس استعفا داده اند؟/ احتمال قانون شکنی برخی مدیران!

تاکنون علی راستگو، بهرام پارسایی، غلامعلی ترابی از شورای شهر شیراز،ابراهیم عزیزی فرماندار اسبق شیراز، یدالله حسینی فرماندار مرودشت، علی دهقان فارسی رئیس جهاد کشاورزی شیراز، حسن زارع شیبانی مدیرکل تعاون روستایی، رئیس دانشگاه آزاد صفاشهر برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا کرده اند.

برخی خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که برخی مدیران کل و تعدادی از مدیران استانداری هم در همین یکی دو روز آینده برای شرکت در انتخابات استعفا می دهند. از جمله، کدخداپور معاون استاندار فارس برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه بوشهر، یعقوبی رئیس شورای استان، مدیران کل مسکن و صنعت و معدن، معاون امور بانوان استانداری و مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استاندری.

روز گذشته موسوی مشاور اعظم استاندار فارس با تایید این موضوع را تایید کرد البته نامی از کسی نبرد. او گفت: تاکنون پنج مدیرکل و یک فرماندار در این استان برای شرکت در انتخابات استعفا داده‌اند.

این در حالی است که طبق بخشنامه وزارت کشور، استعفای برخی مدیران غیرقانونی است! محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور چند روز پیش گفته بود:با توجه به بخشنامه‌ای که از سوی وزیر کشور ابلاغ شد تمام مقامات و مدیران وزارت کشور که قصد شرکت در انتخابات مجلس را داشتند می‌بایست تا اسفند ماه سال گذشته استعفاء خود را تقدیم مقام بالاتر خود به جهت موافقت ارائه می‌کردند.

باید منتظر ماند و دید که آیا این بخشنامه که هدف آن کاهش مشکلات اجرایی و دورکردن دولت از حاشیه‌ ها در استفاده از منابع دولتی از انتخابات است، توسط استانداری اجرا می شود یا این که اولین قانون شکنی برخی کاندیداها که عزم قانونگذاری کرده اند را شاهد خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کارمند صنعت معدن وتجارت فارس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴
0
سلام دراین ماه شریف از خدا می خواهیم که پیش بینی شما از کاندیداتوری رییس صنعت ومعدن ،درست باشد تا واقعا شرایط سازمان از این فضاحت خارج شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴
0
بحمد اله که به برکت کاندیاتوری مجلس بنیاد مسکن هم نفسی تازه بکشد و از این بی هدفی نجات پیدا کند
مهرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴
0
آقایون به حرمت این ماه و خون شهدا بعضی ها کاندید نشوند مثل .... که فقط ماشین امضا است و یا آقایی که هیچ بینش سیاسی درستی ندارد حالا میخاد کاندید مجلس بشه .ترا به روح اما مجلس را با کاندیداتوری خود به مسخره نکشید