کد خبر: ۷۱۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران:

پرونده مهدی هاشمی به اجرای احکام رفت/ حکم باید اجرا شود

در پرونده‌ پرونده مهدی هاشمی بحث دخالت مسئولان به ویژه مسئولان دستگاه قضایی را نداشتیم و نداریم.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، عباس پوریانی رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی انقلاب تهران در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: در این پرونده رای در دادگاه بدوی صادر شد اما با اعتراض متهم و وکلای وی پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت که در نهایت دادگاه تجدید نظر هم حکم قطعی را صادر کرد که حکم لازم‌الاجرا است و به دادسرای اجرای احکام ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد این صحبت را مطرح کردند که در پرونده مهدی هاشمی اعمال فشار صورت گرفته و قاضی تحت فشار بوده است گفت: بحث استقلال قاضی همواره مورد تاکید ریاست قوه قضاییه بوده است.

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی انقلاب تهران تصریح کرد: در هیچ کدام از پرونده‌های حساس به ویژه پرونده مهدی هاشمی بحث دخالت مسئولان به ویژه مسئولان دستگاه قضایی را نداشتیم و نداریم.

وی ادامه داد: تا آنجایی که اطلاع دارم و با قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده مهدی هاشمی در دادگاه تجدید نظر صحبت کردم وی گفت که هیچ یک از مسئولین قوه قضاییه در مورد این پرونده از من سوال نکرد و هیچ کس دخالتی نداشت و قاضی استقلال کامل داشت.

وی در پاسخ به این سوال که جلسه بعدی دادگاه جیسون رضاییان چه زمانی برگزار می‌شود گفت: اعلام این گونه اخبار بر عهده سخنگوی قوه قضاییه است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴
0
پدر خوانده کجائی که جونیورتو به محبس می برند..