کد خبر: ۷۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
معاون قرآنی اداره ارشاد فارس:

۱4 شهرستان فارس میزبان نمایشگاه قرآن می‌شوند

میردهقان گفت: 15 محفل انس با قرآن، 15 نشست علمی با حضور اساتید دانشگاه و فعالین قرآنی و 30 اجرای نمایش خیابانی با موضوع قرآن، عترت و نماز از برنامه‌های ارشاد فارس در دهه نور و رحمت است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، سید مجتبی میردهقان در نشست خبری با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآنی حدود هشت سال است که در مکان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: امسال برای ارج نهادن به مقام حافظ، محیط فرهنگی گذر هنر را به برگزاری نمایشگاه قرآنی اختصاص دادیم و 70 غرفه نیز برای مؤسسات و نهادهای قرآنی پیش‌بینی کرده‌ایم که دستاوردهای خود را ارائه کنند.

وی افزود: علاوه بر نمایشگاه قرآن که در گذر هنر شیراز برپا می‌شود 14 شهرستان دیگر استان نیز میزبان نمایشگاه قرآن می‌شوند.

وی گفت: 15 محفل انس با قرآن، 15 نشست علمی با حضور اساتید دانشگاه و فعالین قرآنی و 30 اجرای نمایش خیابانی با موضوع قرآن، عترت و نماز از برنامه‌های ارشاد فارس در دهه نور و رحمت است.

معاون قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد فارس تجلیل از فعالان حوزه قرآن و عترت و برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری با رویکرد کودک و نوجوان و خوشنویسی قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های دهه نور و رحمت عنوان کرد.

میردهقان گفت: این برنامه‌ها در چهار شهر آباده، فسا، کازرون و لارستان نیز اجرا خواهد شد.

نظرات بینندگان