کد خبر: ۷۱۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۴

اهدای یک زمین دو میلیارد تومانی به بیمارستان قلب الزهرای شیراز

قاضی‌پور گفت: بیمارستانی که با یک تخت CCU شروع به کار کرد؛ اکنون به اندازه مجموع کل بیمارستان‌های دولتی شیراز تخت CCU دارد و تمام مراحل درمان بیماران قلبی در همین‌جا انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، قاضی‌پور در مراسم تجلیل از مرحوم حبیب اردوبادی، خیر عرصه سلامت با بیان اینکه 28 قسمت بیمارستان قلب الزهرا توسط خیرین ساخته شده و اکنون این بیمارستان دارای 135 تخت است، گفت: بیمارستانی که با یک تخت CCU شروع به کار کرد؛ اکنون به اندازه مجموع کل بیمارستان‌های دولتی شیراز تخت CCU دارد و تمام مراحل درمان بیماران قلبی در همین‌جا انجام می‌شود.

وی گفت: زمینی که مرحوم اردوبادی به بیمارستان هدیه کرد به قیمت دو میلیارد و پانصد میلیون تومان به فروش رسید و قرار است صرف خرید آنژیوگرافی دوم بیمارستان قلب الزهرا شود که قراردادش هم با شرکت فیلیپس بسته شده و ظرف دو ماه آینده تحویل داده می‌شود.

محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به اینکه این بیمارستان توسط خودش اداره می‌شود و این لطف خداست، افزود: اینکه نیازمندان و فقرا در اینجا به راحتی درمان می‌شوند و با رضایت خاطر و لبخند و بدون تحمل فشار مادی ترخیص می‌شوند؛ آرزوی مرحوم اردوبادی بوده است.

خانم استخری، همسر مرحوم اردوبادی نیز با بیان اینکه فکر انفاق مدتی بود که ذهن آن مرحوم شکل گرفته بود؛ گفت: مشتاقانه در پی انجام کاری اساسی با اطمینان از رسیدن این خیر به افراد نیازمند بودند و این مسئولیت را به من داد که پس از وداعش از جهان این کار را پیگیری کنم.

وی افزود: در زمان حیاتشان پیشنهاد هدیه زمین به خیریه حضرت زهرا را به ایشان دادم و با تأیید ایشان تصمیم قطعی گرفته شد و مقدمات کار را شروع کردیم و با وجود تمام مشکلاتی که مانند قارچ بر سر راهمان می‌روییدند پس از وفات مرحوم اردوبادی و در سال 92 موفق به انجام این کار شدیم، دارایی پاره‌ای از روح و جانمان هست و اگر راضی شویم بدون توقع معامله با خداوند قدری از آن را در راه خدمت به هم نوعان خرج کنیم؛ در مقابل نفسمان احساس رضایت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴
0
خدا خیرشون بده ، خیلی ها سلامتی مجددشون رو مدیون خیرین این بیمارستان هستن