کد خبر: ۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 2 تیر 94

خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ بازدیدهای معاون وزیر از روزنامه های استان

سفر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به شیراز بازدید از دفتر روزنامه ها تیتر صفحه نخست اکثر روزنامه ها شده است.
خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ میهمان جدیدی

به گزارش شیرازه؛ بررسی روزنامه ‌های امروز استان را به شما عزیزان تقدیم می‌کنیم:

خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ میهمان جدیدی امروز هم در 12 صفحه و با قیمت 1000 تومان به چاپ رسیده است و به نقل از عراقچی تیتر زده: «پیشرفت مذاکرات در حد انتظار ما نیست».

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به شیراز سفر کرده و به بازدید از روزنامه های فارس رفته است. سبحان سفر انتظامی به فارس را با تیتر «مشکلات رسانه های فارس زیر ذره‌بین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد» و در کنار عکسی از بازدید وی از این روزنامه به چاپ رسانده است.

خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ میهمان جدیدی صحبت های استاندار در نشست صمیمانه با اعضای شورای مرکزی ستادانتخاباتی دکتر روحانی تیتر یک این روزنامه شده است: «امروز بیش از هر زمان دیگری فارس به آرامش و ثبات نیازمند است» که با عکسی از احمدی در صفحه نخست خودنمایی می کند.

تنها روزنامه ای که در آن خبری از سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به شیراز نیست این روزنامه است.

خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ میهمان جدیدی امروز میهمان سالاد مطبوعاتی شیرازه شده است. این روزنامه از نظر ساختاری و گرافیکی شباهت عجیبی به نیم‌نگاه دارد، در یک جا چاپ می شود و از همه مهم تر عوامل اجرایی آن هم تقریبا یکی هستند. اما برخلاف نیم نگاه که بیشتر به سمت سوژه های کشوری رفته است تماشا کمتر مطلبی را از مسایل کشوری کار کرده است. این روزنامه از آنجا میهمان امروز ما شده که بر خلاف نیم‌نگاه به موضوع سفر معاون مطبوعات وزیر فرهنگ به شیراز اشاره کرده است. آن هم درجایگاه تیتر یک خود.

نیمه پایینی صفحه نخست میهمان ما تمام و کمال به پیام های تبریک به جناب آقای کامیاب مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است.

خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ میهمان جدیدی با 4 صفحه نیازمندی تمام رنگی به چاپ رسیده است و به موضوع کم آبی در فارس در جایگاه تیتر یک خود پرداخته است. «قطب کشاورزی آب خوردن ندارد» که تیتر امروز این روزنامه شده مربوط به صحبت های مدیر عامل آب منطقه ای فارس است که با ارایه آمار و ارقامی از اوضاع چاه های استان و وضعیت آب فارس گفته است.

تصویر امروز این روزنامه به بازدید دکتر انتظامی از این روزنامه اختصاص یافته که با «بسته حمایتی برای افزایش حمایت از مطبوعات» تیتر شده است.

یادداشت امروز با عنوان «اقتصاد در رمضان» به بررسی بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان پرداخته و به برخی از اقدامات دولت برای تامین کالاهایی از قبیل گوشت و مرغ انتقاد کرده است.

خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ میهمان جدیدی صحبت های لاریجانی در جمع اعضای اتاق اصناف را تیتر یک خود کرده است: «در اتاق های دربسته نباید برای مردم تصمیم گیری کرد».

عکس امروز این روزنامه اما به آبرسانی به یکی از روستاهای فارس اختصاص یافته که توسط تانکر در حال انجام است. این عکس با «خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس» تیتر شده است.

حضور دکتر انتظامی در فارس هم در صفحه نخست و با تیتر «حضور دکتر انتظامی در جمع مدیران مسئول مطبوعات فارس» به چاپ رسیده است. ضمن اینکه یادداشت امروز هم به همین بهانه و با تیتر «مطبوعات محلی و اما و اگرها» به رشته تحریر درآمده است.

خشکیدن 650 حلقه چاه روستایی در فارس/ میهمان جدیدی تقریبا نیمی از صفحه نخست خود را به سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به شیراز و بازدید وی از این روزنامه اختصاص داده و با تیتر «اختصاص تسهیلات به روزنامه ها بر مبنای نظام رتبه بندی و رعایت استاندارد های حرفه ای» به استقبال آن رفته است. این تیتر در کنار عکسی از انتظامی به چاپ رسیده است.

دو تیتر دیگر هم به دادگستری اختصاص یافته است؛ «رسیدگی ویژه به پرونده جرایم 12 گانه در فارس» بنا به اعلام رئیس کل دادگستری فارس و اعلام خبر «راه اندازی بانک اطلاعات جاعلان اسناد در شیراز» توسط معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری.

«چاه های غیر مجاز؛ قاتل شماره یک دشت های فارس» دیگر تیتر این روزنامه در صفحه نخست است که به نقل از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس چاپ شده است.

تیتری هم در صفحه گردشگری این روزنامه توجه ها را به خود جلب می کند: «گردشگری خوراک در فارس مغفول است». این مطلب به بررسی گردشگری خوراک در استان پرداخته است که یکی از انواع گردشگری در دنیاست.

نظرات بینندگان