کد خبر: ۷۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۴

داعش خواستار تغییر نام ماه رمضان شد

داعش در پیامی صوتی خواست ماه رمضان به ماه شهادت و جهاد علیه کفار تبدیل شود.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق،  گروه تروریستی داعش روز گذشته در پیامی صوتی از مسلمانان خواست در هر مکانی که حضور دارند ماه رمضان را به ماه شهادت و جهاد علیه کفار تبدیل کنند.

ابومحمد عدنانی سخنگوی داعش در پیامی صوتی از هواداران این گروه خواست ماه رمضان را ماه مصیبت کافران، شیعیان و مسلمانان مرتد کنند.  وی گفت: " ای مسلمانان، در هر مکانی که هستید حلول ماه رمضان را به شما تبریک می گویم. از این ماه بهره گیرید و بدانید بهترین کارهای نیک نزد خداوند جهاد است. از این رو بشتابید به جهاد و شهادت در این ماه. خوشا به حال کسی که رمضان را در مسیر جنگ در راه خدا بگذراند."

وی در ادامه افزود: "ای مسلمانان بشتابید به جهاد، و ای مجاهدان ماه رمضان را به اذن خدا ماه مصیبت کافران قرار دهید." 

 وی همچنین با هشدار به اوباما، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد داعش به زودی به حملات علیه این گروه پاسخ خواهد داد. وی گفت: اوباما شکست خورده است ؛ حزبش ناتوان، ائتلافش ضعیف و ارتشش با شکست مواجه شده.

عدنانی همچنین خواستار تشدید حملات در ماه رمضان علیه مسیحیان، اهل سنت و شیعیانی شد که در ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا حضور دارند. وی همچنین از آوارگان استان انبار خواست به خانه های خود بازگردند. وی از ساکنان این استان که سلاح علیه داعش به دست گرفتند نیز خواست توبه کرده و سلاح های خود را تحویل دهند.

عدنانی همچنین از اعراب کشورهای عربستان و سوریه خواست علیه حاکمان خود بپا خیزند.


نظرات بینندگان