کد خبر: ۷۱۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۴
فرمانده سپاه فجر فارس:

استاندار وقت فارس از تحصن‌ کنندگان مجلس ششم بود/ فکر می‌کنم که جایگاه آیت‌الله جنتی از شهید بهشتی بالاتر است

آیت الله جنتی هرروز فحش می‌خورد و مسخره می‌شود؛ مثل کوه پای انقلاب ایستاده و از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سردار سرتیپ غلامحسین غیبپرور در نشست هیئت عاشقان ولایت ناحیه ثارالله (ع) شیراز، باور به ضرورت شجره طیبه صالحین، خودسازی و انس با قرآن و اهل بیت، افزایش معرفت دینی و انقلابی و وقت گذاشتن را از ضروریات انجام رسالت بزرگ حلقه‌های صالحین عنوان کرد و گفت: اکثر علمای بزرگ مثل مرحوم قاضی، امام(ره)، میرزا جواد آقای ملکی تبریزی، مقام معظم رهبری قبل از اینکه روی منبر حرف بزنند؛ با عملشان با مردم حرف می‌زدند و باید سیره آن‌ها را الگو قرار دهیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم افزایش معرفت دینی و انقلابی برای مربی و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین افزود: توانمندی در رفع شبهات دینی خیلی مهم است چون نسل جوان امروز به استدلال در مسائل دینی و انقلابی نیاز دارد و با جوان 30 سال پیش متفاوت است، ماهواره‌ها نمی‌گذارند حرف روحانی بیش از نیم ساعت تأثیر داشته باشد؛ درحالی‌که سابق بر این یک منبر روحانی در محرم منبر تا یک سال یک محله را بیمه می‌کرد به خاطر اینکه توطئه‌های مختلف آن را تهدید نمی‌کرد.

گله دارم که چرا در پایگاه‌های مقاومت ما عکس شهدای استان و شهر نیست و اگر هم باشد به محله شناسانده نمی‌شوند

وی با اشاره به لزوم شناخت حلقه‌های صالحین از شهدای شهر افزود: چرا نسبت به شهدای خودمان حساسیت نداریم؟ گله دارم که چرا در پایگاه‌های مقاومت ما عکس شهدای استان و شهر نیست و اگر هم باشد به محله شناسانده نمی‌شوند. به عنوان مثال محله سنگ سیاه که این‌قدر اسمش بد در رفته، شهدای بسیاری در راه انقلاب داده است که لازم است شناسانده شوند.

سردار غیب‌پرور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آخر امسال دو رویداد فوق‌العاده بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در کشور داریم، گفت: در آمریکا هر دو جناح جمهوری‌خواه و دموکرات، به نتیجه رسیده‌اند که اگر در مجلس آتی به اهدافشان برسند در جمهوری اسلامی، جابه‌جایی قدرت اتفاق می‌افتد و لازم است حواسمان را جمع کنیم.

استاندار وقت فارس از تحصن‌کنندگان مجلس ششم بود

وی با اشاره به اینکه ما در این 36 سال انقلاب به اندازه 360 سال تجربه داریم، افزود: در مجلس ششم برخی استانداران و نمایندگان در مجلس علیه نظام تحصن کردند که استاندار وقت فارس هم ازجمله آنها بود ولی در هدفشان موفق نشدند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم شناخت کامل و صحیح از چهره‌هایی که به عرصه انتخابات وارد می‌شوند، اظهار کرد: خیلی نمایندگان و کسانی که قصد کاندیداتوری دارند؛ پیش من می‌آیند و به‌طور مشترک به همه آنها می‌گویم که ایراد مشترک شما این است که یک نقطه را نگاه می‌کنید ولی حواستان به سایر مصالح نیست و باید دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز و ملی‌گرا باشید.

ما در مسئله هسته‌ای از سر دغدغه و دلسوزی تحلیل می‌کنیم؛ نه از سر تقابل و مخالفت

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان و معاندان خط تفرقه را برای ما ترسیم کرده‌اند، بیان کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها رسماً اعلام کرده‌اند جمهوری اسلامی باید دوصدایی شود و وظیفه ما این است که نگذاریم این اتفاق بیفتد، مقام معظم رهبری در دیدار با سران قوا، بار دیگر در حد اعلاء تیم هسته‌ای را تأیید کردند و البته گفتند این‌ها معصوم هم نیستند. ما در مسئله هسته‌ای از سر دغدغه و دلسوزی تحلیل می‌کنیم؛ نه از سر تقابل و مخالفت.

خیلی‌ها تعمداً می‌خواهند به این وحدت خدشه وارد کنند و در دستگاه‌های مختلف هم حضور دارند

سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه امروز، جامعه ما نیازمند وحدت است،افزود: خیلی‌ها تعمداً می‌خواهند به این وحدت خدشه وارد کنند و در دستگاه‌های مختلف هم حضور دارند، شعار "دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی" که رهبری برای سال 94 انتخاب کردند نشان‌دهنده این است که آقا از همه ما جلوتر است و دست آمریکایی‌ها را خوانده است.

وی با بیان اینکه خواب‌های خیلی بدی دارند می‌بینند تا عناصری را وارد مجلس خبرگان کنند و شاکله مبارک و نورانی آن را خدشه‌دار کنند، عنوان کرد: اگر حلقه‌های صالحین ما واقعاً خوب کار کنند؛ نباید هیچ دغدغه‌ای در این مورد داشته باشیم. رهبری می‌گویند سپاه بر سه اساس درک، تقوا و عمل انقلابی تشکیل شده است و به نظر من می‌شود این را به بسیج هم تسری داد. اگر درک و عمل انقلابی باشد دیگر مشکلی نداریم ولی متأسفانه گاهی برخی متدینین، مسائل روز را درک نمی‌کنند.

گاهی فکر می‌کنم که جایگاه آیت‌الله جنتی از شهید بهشتی بالاتر است

فرمانده سپاه فجر فارس خالص بودن، سخت‌کوشی و دغدغه‌مندی، داشتن مخالف و فحش خوردن را از شاخص‌های عمل انقلابی عنوان کرد و افزود: مجاهد در راه خدا مخالف دارد. گاهی فکر می‌کنم که جایگاه آیت‌الله جنتی از شهید بهشتی بالاتر است به خاطر اینکه با وجود این هجمه تخریبی عظیم که علیه ایشان شکل گرفته و هرروز فحش می‌خورد و مسخره می‌شود؛ مثل کوه پای انقلاب ایستاده و از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع می‌کند.

سردار غیب‌پرور در پایان با تأکید بر اینکه خدا عمر ما را در مقطعی فوق‌العاده مهم و حیاتی قرار داده و باید به طور جدی کار کنیم، تصریح کرد: اگر ادعای بسیجی بودن داریم ولی دشمن نداریم باید یک علامت سؤال روی خودمان بگذاریم؛ چون آدم انقلابی و مجاهد، مخالف دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴
0
سلام سردار
چند سال پیش خود بنده گلایه کردم از نصب عکس شهید دیالمه بر روی پل عابر پیاده جلوی سپاه فجر . نه به این علت که ایشان را قبول ندارم بلکه به این علت که خود استان شهدای فراتر از زمان زیاد دارد و نه فقط در این مورد بلکه در موارد مختلف انتقاداتم را به شما چه از طریق پیامک و چه از طریق دوستانتان رسانده ام و همیییییییییشه هم نقد شده ام که اقا جون شهید شهیییید است و فرقی نمیکند شهدای فارس باشد یا تهران و حااااال شما بعد از چند سال به حرف من رسیده اید و میگویید در پایگاه های ما عکس شهدای کشوریست .
در مورد نام خیابان ها نیز خود بنده مکررا گفته ام که همه خیابان های اصلی ما اسم شهدای کشوریست که خوشبختانه یکی دو سال است که اسم خیابان ها را از شهدای فارس میگیرند وگرنه که قبلا همه اش شده بود شهید مطهری و شهید چمران و شهید بهشتی . بماند که پیشوند شهید از همه تابلوها هم حذف شد و باااااز من حقیر پیگیر شدم و نه فرهنگی سپاه فجر و شهرداری و استانداری و بنیاد .
پس بهتر است یا نیروهای خود را کمی هل بدهید که کااار کنند یا اینکه به حرفها و انتقادات دلسوزانه ما توجه کنید .
یا علی