کد خبر: ۷۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۴
نماینده مردم شیراز در مجلس:

برخی مسئولین فارس را نهادهای امنیتی تایید نمی کنند/ عراق وقتی با مصاحبه دانشمندانش موافقت کرد، 173 دانشمند این کشور را کشتند

کارگزاران و اصلاحات برای اشغال صندلی‌ها مبارزه خاموش دارند درحالی‌که حق مردم این است که بهترین استعدادها را بر سرکار بیایند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سیدحسین ذوالانوار در جمع اصولگرایان و اصحاب رسانه شیراز با بیان اینکه قرآن می‌گوید یهود و نصارا از شما راضی نمی‌شوند مگر اینکه از دینشان پیروی کنید، گفت: آنها دنبال همه‌چیز ما هستند؛1+5 همین‌هایی بودند که صدام را پشتیبانی می‌کردند و هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، 1+5 به مصاف این ملت آمده و در عین اینکه خساراتی هم به ما وارد کرده‌اند.

5+1  کسانی هستند که وقتی صدام اجازه داد با دانشمندانش مصاحبه کند، 173 تن از دانشمندان ممتاز هسته‌ای جهان اسلام را در عراق کشتند

وی با تأکید بر اینکه نمی‌شود ، 1+5 راه بدهیم و تسلیم شویم و اسمش را هم تعامل با دنیا بگذاریم، تصریح کرد: اینها اگر دستشان برسد همه ما را با سیم خفه می‌کنند اما چون می‌بینند از جهت نظامی صرف نمی‌کند؛ از راه‌های دیگر وارد می‌شوند، اینها کسانی هستند که وقتی صدام اجازه داد با دانشمندانش مصاحبه کند، 173 تن از دانشمندان ممتاز هسته‌ای جهان اسلام را در عراق کشتند.

برخی ازدواج و آب خوردن را هم به تحریم ربط می‌دهند

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه همه می‌دانند که همه مشکلات کشور با حل‌شدن مسئله هسته‌ای، حل نمی‌شود، گفت: وزارت صنایع می‌گوید تحریم 30 درصد روی ما اثر گذاشته و بقیه مشکلات ربطی به تحریم ندارد؛ اما برخی ازدواج و آب خوردن را هم به تحریم ربط می‌دهند.

مردم زیر ‌فشار هستند ولی زندگی‌شان فلج نشده است

ذوالانوار با بیان اینکه از نظر رفاه و امنیت در منطقه بی‌نظیریم و این قدرت امنیت ملی سرمایه بی‌نظیری است که مساوی با سلامت همه مردم است، تصریح کرد: مردم زیر ‌فشار هستند ولی زندگی‌شان فلج نشده است.

وی با بیان اینکه این همه زیرساخت در اختیار دولت است، اضافه کرد: دولت بیاید از این‌ها استفاده کند تا جوان‌ها سرکار بروند. دولت خیلی کارها می‌تواند بکند ما پیشنهاد می‌کنیم اما بی‌توجهی می‌کند.

این نماینده ادوار هفتم تا نهم مجلس با بیان اینکه نصف یارانه‌بگیران نیاز به این پول ندارند، عنوان کرد: دولت می‌گفت به ما فشار میاورند تا یارانه برخی را قطع کنیم تا مردم به ما بدبین شوند، مجلس گفت ما تصویب می‌کنیم که یارانه پردرآمدها حذف شود.

 وی خطاب به دولت بیان کرد: شما این‌قدر در فشار پولی هستید به حدی که هنوز پول کارمندانی را که در انتخابات کارکردند نداده‌اید، حساب بانکی املاک و ماشین‌های همه را دارید و به‌راحتی هم می‌توانید پردرآمدها را حذف کنید و این مقدار پول را برای حل مشکل کشور به کار ببرید.

ذوالانوار با اشاره به اینکه مصرف روزانه گاز کشور 700 میلیون مترمکعب است، افزود: قانون اصلاح الگوی مصرف بیش از دو سال است که ابلاغ شده و اگر فقط 15 درصد روزانه در مصرف گاز صرفه‌جویی کنیم؛ روزی 110 میلیارد به کشور برمی‌گردد.

وی گفت: 73 هزار مگابایت ظرفیت برقی داریم و 40 درصد برق ما نیمه‌شب تا صبح بیکار است درحالی‌که طی این مدت باطری 10 میلیون ماشین برقی را می‌توانیم پر کنیم، 12 میلیارد دلار خسارات سالانه زیست‌محیطی ایران به خاطر آلودگی هواست و اگر خودروی برقی در کشور بیاوریم با هزینه حرکتی کمتر خواهد داشت و آلودگی هم ایجاد نمی‌کند.

نماینده شیراز در مجلس با تأکید بر اینکه توانمند شدن می‌تواند جلوی زورگویی دشمنان را بگیرد، افزود: اگر قدرتمند شدیم مصون هستیم وگرنه گرگ‌ها دور ما هستند و می‌خواهند بنیان‌های علمی ما را یکی‌یکی بکنند.

وی با اشاره به اینکه به خاطر تغییرات عمده در استان، اتفاقات عجیبی در مدیریت‌ها افتاده است، تصریح کرد: افراد نکته‌دار و مسئله‌داری که اطلاعات حتی تأییدشان نکرده در پست‌های بالا هستند و در این روند‌ تعادلی نمی‌بینیم و این به نفع استان و مردم نیست.

 ذوالانوار خاطرنشان کرد: تقدیم شهدای بسیج و سپاه و نیرو انتظامی به نظام اسلامی، نشان‌دهنده تلاششان برای ایجاد و حفظ امنیت است.

وی با تأکید بر این مطلب که نباید فقط راضی به داشتن یک صندلی باشیم ولی محصولی از آن بیرون نیاید، اضافه کرد: در فصل بودجه مسئولین استان‌ها خودکشی می‌کنند که بتوانند سهم بهتری به منطقه خودشان تخصیص دهند ولی هم‌چین تلاشی را در فارس ندیده‌ایم.

 اگر مدیریت با ارگان‌های امنیتی و انتظامی هماهنگ باشد حاصل خوبی دارد

این نماینده اصولگرای مجلس بیان داشت: اگر مدیریت با ارگان‌های امنیتی و انتظامی هماهنگ باشد حاصل خوبی دارد و بیشتر شاهد امنیت خواهیم بود ولی در فارس هماهنگی کم است و بیشتر به چیز دیگر می‌پردازند.

 عدم شایسته‌سالاری در اغلب مدیریت‌های استان دیده می‌شود

نماینده مردم شیراز با تصریح بر این موضوع که عدم شایسته‌سالاری در اغلب مدیریت‌های استان دیده می‌شود، گفت: در شیراز استعدادهای زیادی داریم اما افرادی که بتوانند حق این استعداد را ادا کنند؛ کم سر کار می‌آوریم.

افراد را باندی در استان می‌آورند و کارگزاران و اصلاحات برای اشغال صندلی‌ها مبارزه خاموش دارند

ذوالانوار بیان کرد: افراد را باندی در استان می‌آورند و کارگزاران و اصلاحات برای اشغال صندلی‌ها مبارزه خاموش دارند درحالی‌که حق مردم این است که بهترین استعدادها را بر سرکار بیایند.

نظرات بینندگان