کد خبر: ۷۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۴

امام جمعه نی ریز: کسی حق ندارد به قوه قضاییه توهین کند

آیت الله فقیه تصریح کرد: آمریکا دوستدار بشر نیست، قصد تخریب جوامع اسلامی و نابودی و افسرده و ذلیل کردن نسل جوان ما را دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، خطیب نماز جمعه نی ریز در خطبه های این هفته نماز جمعه نی ریز با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بحران چهارم جهان را اعتیاد عنوان کرد و گفت: اعتیاد و مواد مخدر نسل جوان ما را خراب کرده و هدف دشمنان اسلام نیز همین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نی ریز با اشاره به 35 برابر شدن کشت تریاک در افغانستان پس از اشغال توسط آمریکا تصریح کرد: آنان دوستدار بشر نیستند، قصد تخریب جوامع اسلامی و نابودی و افسرده و ذلیل کردن نسل جوان ما را دارند.

امام جمعه نی ریز با اشاره به آمار بالای معتادین در کشور بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با مواد مخدر، سه هزار و500 شهید تقدیم کرده است و همه دستگاه برای مبارزه با این بلای خانمان سوز باید بسیج شوند.

آیت الله فقیه بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته ای که فرمودند من با مذاکره مخالف نیستم اما زیر بار ذلت هم نمی روم و اجازه نمی دهم، معنای حقیقی رهبری یک امت است.

وی با تاکید بر کسب روزی حلال اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نسبت به فقرا و مستمندان بکوشید و دل یتیمان را در این ماه شاد کنید تا خداوند هم شما را شاد کند و برکاتش را نصیب شما کند.

خطیب نماز جمعه نی ریز با توجه به مشکل کم آبی در نی ریز مردم را به صرفه جویی دعوت کرد و گفت: در مصرف آب دقت و رعایت کنید تا کار به جیره بندی نرسد.

امام جمعه نی ریز در پایان تصریح کرد: کسی حق ندارد نسبت به قوه قضاییه توهین کند، قضات ما هم قوانین اسلام را ترویج کنند و عدل و حق را رعایت کنند.

نظرات بینندگان