کد خبر: ۷۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 6 تیر 94

«اجازه نمی دهیم حتی یکی از تجهیزات صنایع الکترونیک را به اصفهان ببرند»

موضوع نشست هم اندیشی اصولگرایان که با حضور دو تن از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شده در تمام روزنامه ها منعکس شده است.
بعد از فروچاله‌ها حالا نوبت دود آتش است/ بلاتکلیفی در ثبت نام مدارس

به گزارش شیرازه؛ سالاد مطبوعاتی امروز به شما خوانندگان محترم تقدیم می‌شود:

بعد از فروچاله‌ها حالا نوبت دود آتش است/ بلاتکلیفی در ثبت نام مدارس امروز هم تیتر یک خود را به سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به شیراز اختصاص داده که به دیدار آیت الله ایمانی رفته است. ایمانی در این دیدار گفته: «مطبوعات در حوزه اقتصادی راهکاری جامع به دولت ارایه دهند».

جلسه هم اندیشی اصولگرایان شیراز با حضور دو تن از نمایندگان شیراز در مجلس برگزار شد که این روزنامه با دو تیتر مجزا در صفحه نخست و دو مطلب مجزا در صفحات داخلی به استقبال آن رفته است. ذوالانوار در این جلسه با اشاره به انتقال صنایع الکترونیک گفته: «اجازه نمی دهیم حتی یکی از تجهیزات صنایع الکترونیک را به اصفهان ببرند». قادری هم ترجیح داده به موضوع پزشک خانواده بپردازد و گفته: «بیش از 85 درصد از مردم فارس مخالف طرح پزشک خانواده هستند».

عکسی هم از تخت جمشید با تیتر «آتش زدن کشتزارها تهدید جدی برای مجموعه جهانی پارسه» در صفحه نخست کار شده است. نویسنده با اشاره به موضوع فروچاله ها، دود ناشی از آتش زدن کشتزارها را تهدیدی جدید برای این مجموعه خوانده است.

بعد از فروچاله‌ها حالا نوبت دود آتش است/ بلاتکلیفی در ثبت نام مدارس صحبت روحانی در ضیافت افطارش با جمعی از روحانیون را تیتر یک خود کرده است: «اگر حمایت و هدایت رهبر معظم رهبر انقلاب نبود، دولت پیش نمی رفت».

عکس امروز این روزنامه به امحای 12 تن مواد مخدر در شیراز اختصاص یافته و با صحبت استاندار تیتر شده است: «مردم باید با مشارکت همگانی و دلسوزانه در مبارزه با مواد مخدر وارد شوند».

جلسه هم اندیشی اصول گرایان هم در صفحه سوم این روزنامه کار شده است اما تیتر هایی که برای مطالب مربوط به این جلسه انتخاب شده کاملا سیاسی انتخاب شده است. ذوالانوارگفته: «در انتصاب مدیران فارس تعدیلی ندیدیم». قادری هم گفته: «حمایت یا مخالفت ما با افراد بر اساس مصالح استان است».

یکی از صفحات داخلی هم تماما به آیت الله ایمانی پرداخته است از دیدار انتظامی با وی گرفته تا مشروح خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز.

بعد از فروچاله‌ها حالا نوبت دود آتش است/ بلاتکلیفی در ثبت نام مدارس از میان صحبت های آیت الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه تیتر یک خود را انتخاب کرده است: «برای مهار اعتیاد، نیازمند حرکتی جهادگونه هستیم».

تصویر امروز هم به «امحای 12 هزار کیلوگرم مواد مخدر در شیراز» مربوط است.

نشست هم اندیشی اصولگرایان هم در صدر اخبار داخلی این روزنامه و با تیتر «از خودکشی مسئولان تا فرار از فراز و فرودهای سیاسی».

«اینجا سبقت آزاد است؛ حراجی معنوی» تیتر دیگر این روزنامه در صفحات داخلی است که به آیین گشایش جشنواره «رمضان و مهرورزی» مربوط می شود که به همت کمیته امداد فارس برگزار شده است.

بعد از فروچاله‌ها حالا نوبت دود آتش است/ بلاتکلیفی در ثبت نام مدارس تقریبا تمام صفحه اول خود را به مسایل کشوری اختصاص داده است؛ از تیتر یک و عکس این روزنامه گرفته که به ظریف و مذاکرات مربوط است تا نیمه پایینی صفحه نخست که به گزارشی تفصیلی از برد تیم والیبال در برابر تیم لهستان پرداخته است.

آیت الله ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز گفته: «جهت مقابله با مواد مخدر حرکتی جهادگونه ضرورت دارد که همه با هم با این بحران عظیم مبارزه کنیم». این گفته وی در صفحه نخست و صدر اخبار داخلی این روزناممه بازتاب یافته است.

بعد از فروچاله‌ها حالا نوبت دود آتش است/ بلاتکلیفی در ثبت نام مدارس هم از دیدار انتظامی و آیت الله ایمانی تیتر زده: «مطبوعات راهکار بدهند» که به نقل از آیت الله ایمانی به چاپ رشیده است.
عکس امروزاین روزنامه اما به مراسم بهره برداری از چند پروژه فرهنگی خیرساز توسط شهردار و تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) اختصاص یافته است. شهردار طی این مراسم گفته: «محله گرایی را فرهنگ سازی کنیم» که در کنار این عکس تیتر شده است. این مطلب علاوه بر صفحه اول در صدر اخبار داخلی نیز منعکس شده است.

یادداشت امروز این روزنامه اما با عنوان «مدیران بومی فارس» به چاپ رسیده است که به بررسی عملکرد استاندار پرداخته است. نویسنده با اشاره به ضعف استاندار در حوزه اقتصادی به تمجید از عملکرد وی در حوزه مدیریت کلان استان و ایجاد آرامش سیاسی پرداخته است.

از میان اخبار داخلی هم می توان به امحای 12 تن مواد مخدر در شیراز و نشست هم اندیشی اصولگرایان در شیراز که با حضور دو تن از نمایندگان فارس برگزار شده اشاره کرد.

نظرات بینندگان