کد خبر: ۷۱۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

عکس: سنگ تمام آباده ای ها در تشییع پیکر جانباز شهید علی اکبر شمشیری

پیکر جانباز شهید علی اکبر شمشیری بر روی دست و دوش همشهریان، همرزمان و همکارانش در شهر آباده تشییع و در گلزار شهدای عنایت آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  آباده نما، هفتم تیرماه بود هرم آفتاب در لابلای خنکای نسیم آباده کم آورده بود. نسیمی که امروز عطر دهه 60 را برای مردم شهر تداعی کرد. نسیمی که شعله های آفتاب را هم مهربان کرده بود.

بانگ صلوات بود که به آسمان پرمی کشید از زبان روزه دارانی که آمده بودند تا بار دیگر در کلاس معلمشان درس بیاموزند.

اینبار اما کلاس درس کمی متفاوت تر بود، معلم بر سر و دوش شاگران درسش را آموخت.

معلمی که سال های سال است کسی از تحمل دردش خبر نداشت و دردش را پشت لبخند های ملیحش پنهان می کرد.

درس هایی که باید مرور شود تا یادمان نرود جایی که امروز ما قامت راست کرده ایم مدیون معلم هایی هستیم که بخاطر ما زمین خورده اند، آری شهداء و جانبازهایی که صادقانه از جان خود گذشتند و داشته خود را بی ریا تقدیم معبود کردند.

 

امروز مردم آباده بار دیگر درس استقامت، غیرت و شرافت و ولایت پذیری را با معلم بسیجی خود مرور کردند. معلمی که با تاسی به مولایش حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، رفتنش برای خیلی از ما تذکر بود، تذکر برای حفظ ارزش ها و راه شهدا، باشد درسمان را خوب فراگرفته باشیم و نمره قبولی را بگیریم.

معلم گفت و شاگردان گوش دادند. آیا حواسمان بود؟ این باشد تا زمان امتحان!

مردم قدر شناس شهرستان آباده صبح امروز با جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، معلم فرهیخته و نیروی ارزشی انقلاب اسلامی، وداع کردند و او را تا جایگاه ابدیش همراهی کردند.

پیکر جانباز شهید علی اکبر شمشیری بر روی دست و دوش همشهریان، همرزمان و همکارانش در شهر آباده تشییع و در گلزار شهدای عنایت آباد به خاک سپرده شد.

جانباز شهید علی اکبر شمشیری سحرگاه پنجشنبه پس از  حدود دوسال تحمل درد و بیماری به دیدار خیل همرزمان شهیدش پیوست.

وی که در طول دوران حیات با برکت خویش در کسوت معلمی شاگردان بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود با رفتن شهادت گونه خویش بار دیگر درس صبر، استقامت و بردباری را به شاگردان خود داد و ثابت کرد که در راه اعتلای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از جان نیز گذشت.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴
0
برای شادی روحش صلوات
مرد بزرگی بود مهربان ودوست داشتنی