کد خبر: ۷۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز:

صدور حکم برای 480 روزه خوار در شیراز/ پلمب ۲ غذاخوری و توقیف 2 خودرو طی روزهای گذشته

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز از دستگیری ۵۰۰ نفر روزه خوار در ایام گذشته از ماه مبارک رمضان در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از شبستان، علی کشاورز، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز امروز (8تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به اینکه بحث ما بحث پیشگیری از روزه خواری است، گفت: 20 دستگاه دولتی و غیر دولتی برای مبارزه با روزه خواری مقرر شد گزارشات را به حوزه پیشگیری از وقوع جرم اعلام کنند که هیچ کدام از ادارات گزارشی نفرستاده اند.

وی با اشاره به اینکه دادسری عمومی انقلاب با 13 وظیفه، منطقه انتظامی شیراز با 16 وظیفه و نیروی مقاومت بسیج با هشت وظیفه بیشترین آمار وظایف را داشته اند، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی، فرمانداری شیراز، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس، دادگاه جزایی استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، اداره کل تعاون، مخابرات، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس، کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و شهرداری شیراز با مجموع 143 وظیفه تعیین شده، جز این کارگروه هستند.

وی از دستگیری 500 نفر روزه خوار در ایام گذشته از ماه مبارک رمضان در شیراز خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 20 نفر قرار منع تعقیب خوردند و برای 480 نفر باقی مانده نیز صدور حکم ظرف 24 ساعت انجام شد که بیشتر این مجازات ها شلاق بوده و توسط واحد اجرای احکام حکم اجرا شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 2 هزار و 699 تذکر لسانی و 261 تذکر کتبی توسط بسیج انجام شده است، افزود: تاکنون 2 مورد اماکن غذاخوری پلمپ شده و 2 خودرو نیز توقیف شده که توسط 248 تیم گشتی بسیج انجام شده است.

نظرات بینندگان