کد خبر: ۷۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

خطر رسانه های داخلی بزک کننده آمریکا بیشتر از ماهواره است

در جمهوری اسلامی، تمام مسئولین و عناصر کارآمد موافق مذاکره هستند اما مذاکره ای که عزت، اقتدار و حقوق ایران را بتواند محقق و تثبیت کند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، جلسه هیئت عاشقان ولایت با حضور جمعی از بسیجیان شهرستان خرامه و با سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهدای دانش آموز برگزار شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Tir/8%20koshki/8%20tir%20%D8%B3%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%20%DA%A9%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87%208.jpg

سعید کوشکی جهرمی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بدو تولد فقط در جامعه ایران بود اما امروز به برکت خون شهدا و هدایت های امام و رهبری، علاوه بر اینکه مسئول امور داخل کشور است بلکه متکفل امور تمام مسلمانان و مستضعفین عالم است و فرهنگ ایثار و شهادت را به خارج از مرزها منتقل کرده است.

وی نبرد دیپلماتیک، نبرد اقتصادی، نبرد فرهنگی، نبرد سخت و فتنه ها را بخشی از دشمنی دشمنان اسلام طی 36 سال گذشته عنوان کرد و گفت: علی رغم همه این ها، انقلاب به لطف پیوند بین امت و رهبری، از همه گذرگاه ها عبور کرده و به مهد امنیت تبدیل شده است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Tir/8%20koshki/8%20tir%20%D8%B3%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%20%DA%A9%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87%2091.jpg

کوشکی به بیان 7 راهبرد اصلی دشمن برای مقابله با نظام اسلامی پرداخت و ادامه داد: اولین کاری که دشمن می خواهد انجام دهد این است که اراده مقاومت و ایستادگی ملت را بشکند اما محل نبرد، میدان رزم نیست بلکه میدان دیپلماتیک است همان جایی که امروز، محلش در یک کشور اروپایی است و به نام مذاکرات هسته ای انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس به تعبیر مقام رهبری در مورد تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و ضمن تاکید بر متدین، شجاع، غیور و امین بودن آنان گفت: اگر روحیه ایستادگی یک ملت شکست آن ملت نیازی به جنگ ندارد و به راحتی در هم می ریزد.

وی به تبیین دومین نقشه دشمن پرداخت و بیان داشت: رسانه های بزک کننده آمریکا به دنبال ترویج مادی گرایی هستند تا تمام هم و غم ما را به رسیدن به خواسته های مادی تبدیل کنند، خطر این حیله بسیار بیشتر از جنگ نرم ماهواره است چرا که اگر این تفکر حاکم شد، روحیه گذشت، ایثار، از خود گذشتگی و شجاعت از انسان سلب می شود.

کوشکی، تهدید آلوده شدن به فضای مجازی را حربه بعدی دشمن عنوان کرد و افزود: علاوه بر ماهواره، تهدید آلوده شدن به شبکه های مجازی وجود دارد، استفاده از آن اشکال ندارد اما به عنوان خورنده، استفاده کننده و منفعل بودن ایجاد مشکل خواهد کرد، اگر این اعتیاد خوب بود کشورهای اروپایی مثل فرانسه برای مقابله با واتساپ برنامه ریزی نمی کردند، این نرم افزارها چقدر توان و انرژی ما را تلف می کنند؟

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Tir/8%20koshki/8%20tir%20%D8%B3%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%20%DA%A9%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87%2092.jpg

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: دشمن به دنبال انتقال نا امنی از مرز به ایران است، اختلالات فرهنگی و مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما فشار نا امنی بسیار شکننده تر است و می تواند انسجام داخلی کشور را به هم بریزد.

وی ایجاد اختلاف داخلی بین گروه های مختلف تحت تاثیر موافقان و مخالفان مذاکره را حیله بعدی دشمن برشمرد و گفت: در جمهوری اسلامی، تمام مسئولین و عناصر کارآمد موافق مذاکره هستند اما مذاکره ای که عزت، اقتدار و حقوق ایران را بتواند محقق و تثبیت کند.

کوشکی ادامه داد: بسیج و سپاه در هیچ شرایطی مخالف مذاکره نیست، تمام دغدغه ما از آمکریکایی است که جز خلف وعده از او چیزی ندیده ایم، نمونه آن توافق امضاء نشده ای است که در یخشی از آن گفته شده اگر ایران عهدشکنی کند نیازی به بردن پرونده به شورای امنیت نیست و بصورت خودکار دوباره تمام تحریم ها اعمال شود.  

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: ما پشت سر رهبری حرکت می کنیم و امیدواریم مذاکرات به نتیجه برسد تا کشور در امور اقتصادی به گشایشی برسد هرچند که مقام معظم رهبری نسخه عبور از این مشکلات را اقتصاد مقاومتی عنوان کرده و الگوسازی کردند اما متاسفانه یک عده ای هنوز به این مسئله اعتقاد پیدا نکرده اند.

وی، تبدیل انتخابات به مسئله ای برای ایجاد کینه بین مردم را به عنوان ششمین نقشه دشمن برشمرد و گفت: بسیج، سپاه و روحانیون نه وابسته به جربان ها هستند و نه دلداده و تحت تاثیر جریانی قرار می گیرند، ببینید ملت و  امامتان چه می خواهند، مردم اینقدر بصیر شده اند که رفتارها و شعارهای دوگانه را می شناسند.

کوشکی افزود: ضربه ای که طی سالیان گذشته خوردیم از کسانی بوده که وابسته به پایگاه های قدرت و ثروت بودند، کسانی که به یک حکم عادلانه دادگاه می گویند پدرسوخته بازی است، سختی ها را همین مردم کوچه و بازار تحمل می کنند، عده ای می خواهند احساس امید به دشمنان را در دل مردم زنده کنند، آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی اگر دستشان می رسید قطعه قطعه این کشور را بمباران هسته ای می کردند، اینها دشمن خدا و انسانیت هستند، اینها همان هایی هستند از سال 2003 تاکنون بیش از یک میلیون نفر را به خاک و خون کشیده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس پیچیده کردن معضلات اقتصادی را آخرین حیله دشمن عنوان کرد و گفت: ما از خودروهای لوکس تحریم نیستیم، از کالاهای مصرفی و رتبه هفتم مصرف لوازم آرایشی تحریم نیستیم، ما از علم و تکنولوژی تحریمیم، دشمن می داند چکار می کند تا ایران به بلوغ اقتصادی نرسد، متاسفم برای عده ای که در غفلت هستند.

وی در پایان خطاب به بسیجیان گفت: معرفت دینی خود را آن قدر وسیع کنید که در مقابل دشمنی دشمن کم نیاورید، بهترین مکان برای به روز شدن بصیرت و فهم، فرمایشات مقام معظم رهبری است، روحانیت وارسته و انقلابی، ملجا و پناهگاه بسیج است، دستتان را از روحانیت و مسجد جدا نکنید.

نظرات بینندگان