کد خبر: ۷۱۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۴

اجرای طرح مکنا در پاسگاه چار طاق و کلانتری شهرستان رستم

طرح مکنای پاسگاه چارطاق و کلانتری مرکزی شهر مصیری با حضور فرمانده نیروی انتظامی فارس افتتاح شد.
به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، سردار گودرزی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس دیروز در سفر به شهرستان رستم طرح مکنای پاسگاه چارطاق و کلانتری مرکزی شهر مصیری را افتتاح کرد.

سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی در شهرستان های ممسنی و رستم

طرح مکنا در واقع سازماندهی مراکز انتظامی و بهبود وضعیت فیزیکی آنهاست که در این خصوص سردار گودرزی گفت: افزایش اقتدار نیروی انتظامی و تکریم ارباب رجوع از اهداف طرح مکناست.

در استان فارس بیش از 100 کلانتری و پاسگاه سازماندهی شده اند که بیشتر این پروژه ها در سطح شهر شیراز بوده است شهرستان رستم تنها منطقه ای است که طرح مکنا در 3 مرکز انتظامی آن یعنی کوپن، چار طاق و مصیری اجرا شده و این به خاطر حمایت مردم و مسئولین منطقه است.

به گزارش خبرنگار ما اجرای این دو پروژه بیش از 256 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

حجت الاسلام علی خرسندی امام جمعه رستم از فرمانده نیروی انتظامی خواستار شد تا ایجاد ساختمان ستاد در شهر مصیری و ایجاد پلیس راه قائمیه بابامیدان را در دستور کار خود قرار دهد که مورد موافقت وی قرار گرفت و بیان داشت: ساختمان ستاد در دستور کار قرار خواهد گرفت همچنین یک پایگاه موقت پلیس راه در نزدیکی دهنو راه اندازی می شود تا احداث ساختمان پلیس راه نورآباد ممسنی به پایان برسد.

سردار گودرزی پس از شهرستان رستم راهی ممسنی شد تا از پاسگاه تنگ لـله بازدید کند اما اجازه حضور خبرنگاران را نداد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بی نشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴
0
از سردار گودرزی بخاطر ساخت و تعمیر کلانتری ها که سخصیت پلیس ما را زیر سوال می برد کمال تشکر وقدردانی به عمل می آید . همیشه سربلند و پاینده باشی