کد خبر: ۷۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری فارس:

راهی جز پذیرش مدیریت تغییر نداریم/ کسانی که در برابر تغییر مقاومت می‌کنند تاوان سختی خواهند داد

ارتباط حوزه صنعت و کشاورزی با دانشگاه‌ها بیشتر شود.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از اینکه علیرغم ظرفیت‌های بالای علمی در استان هنوز درگیر مسائل سنتی و روزمره هستیم، اظهار تاسف کرد و گفت: نباید در برابر تغییر مقاومت کرد بلکه باید مدیریت کرد زیرا کسانی که در برابر تغییر مقاومت می‌کنند، تاوان سختی خواهند داد.

احد جمالی در دومین جلسه شورای کشاورزی استان فارس بحران کم‌آبی را بحرانی جهانی قلمداد کرد و افزود: از آنجا که در کشوری نیمه خشک قرار داریم و در چند سال اخیر قهر طبیعت شدیدتر بوده است، راهی جز پذیرش مدیریت تغییر نداریم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن اذعان به این واقعیت تلخ که بسیاری از جریان‌های مدیریتی و توسعه‌ای استان تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار می‌گیرد بر انجام کار کارشناسی تاکید کرد.

جمالی با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم، گفت: ارتباطات حوزه صنعت و کشاورزی با دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری باید بیشتر شود و عاقلان و عالمان راجع به اینگونه مسائل برنامه‌ریزی کنند.

وی آمایش در حوزه کشاورزی را اقدامی مهم برشمرد و افزود: باید در مناطق براساس توجیه مناسب کشت انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تجلیل از اقدامات زارع، باغدار نمونه نی‌ریزی گفت: استان فارس ظرفیت‌های عظیمی دارد که انتظار می‌رود اینگونه جلسات از طرح مباحث صرفا نظری خارج و به سمت عملیاتی کردن مباحث تئوری پیش رویم.

جمالی در حاشیه این جلسه در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه علت استعفای احمدی، استاندار فارس را کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس عنوان کرد.


نظرات بینندگان