کد خبر: ۷۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس:

سرپرست استانداری فارس امروز منصوب می‌شود/ ما استاندار بومی و عمرانی می خواهیم نه سیاسی

رضایی گفت: استان فارس استانی پهناور و تأثیرگذار در کشور است و باید استانداری بومی و عمرانی برای این استان انتخاب شود.
به گزارش شیرازه محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با  تسنیم، با تأیید استعفای استاندار فارس اظهار داشت: با مذاکراتی که با رئیس جمهور و وزیر کشور صورت گرفته تأکید نمایندگان استان فارس بر این است تا استانداری برای این استان انتخاب شود که نگاه عمرانی و توسعه‌ای به زیرساخت‌های استان داشته باشد.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردی می‌تواند استانداری شایسته برای استان فارس باشد که به‌‌دنبال توسعه زیرساخت‌های استان فارس در بخش‌های بزرگراهی، آزادراهی و رونق به توسعه صنعتی باشد، تصریح کرد: امروز استان فارس با خشکسالی و کمبود شدید آب مواجه شده که باید در این عرصه قدم‌هایی برای رفع مشکلات موجود برداشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس همچنین با اشاره به اینکه این استان در زمینه اشتغال وضعیت مناسب نداشته و از بیکاری رنج می‌برد که باید برای ایجاد اشتغال استان تلاش شود، خاطرنشان کرد: استان فارس استانی پهناور و تأثیرگذار در کشور است و باید استانداری بومی و عمرانی برای این استان انتخاب شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: انتصاب استاندار بومی مورد تأکید نمایندگان استان است و باید فردی در مسئولیت استانداری فارس منصوب شود که با نگاه عمرانی و اشرافیت به استان رونق و عمران را در استان دنبال کند.
نظرات بینندگان