کد خبر: ۷۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۴

کم سابقه ترین سفره افطار در ممسنی + عکس

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام سفره افطار در مدرسه فدک نورآباد کشیده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، چند ماه پیش بود که ستادی با مدیریت امام جمعه شهرستان با عنوان ستاد مردمی بزرگداشت ایام الله ها و مناسبت های مذهبی راه اندازی شد.

این ستاد در اولین اقدام خود دست به برگزاری جشن های بزرگ نیمه شعبان زد که با استقبال بی نظیر مردم همراه بود و در واقع در میلاد امام زمان (عج) پارک انقلاب شهر نوراباد ممسنی مملو از جمعیت شد و برنامه های شاد و متنوعی برگزار گردید.

این ستاد مردمی در  دومین برنامه ی خود اقدام به برپایی سفره افطار در مدرسه فدک کرد. که در نوع خود بی نظیر بود و تا کنون ممسنی تجربه چنین سفره افطاری را نداشت.

هر چند که بی برنامگی و بی نظمی هایی در این مراسم مشاهده شد اما چون این اولین بار است که در ممسنی چنین برنامه ای برگزار می شود منطقی است که برخی ناهماهنگی ها وجود داشته باشد.

سفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلامسفره افطار در نورآباد ممسنی به مناسبت امام حسن مجتبی علیه السلام پایان گزارش
نظرات بینندگان