کد خبر: ۷۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 11 تیر 94

فارس برای گردشگران خود بسته های جدید سفر می‌پیچد/ 8 گزینه برای استانداری فارس

موضوع استعفای استاندار و بررسی ابعاد مختلف این اقدام وی از زمان استعفا گرفته تا گزینه های احتمالی برای جایگزینی وی در تمام روزنامه ها کار شده است.
سالادبه گزارش شیرازه؛

سالاد تیتر یک خود را به موضوع تعیین سرپرست برای استانداری اختصاص داده است: «رضایی سرپرست استانداری فارس شد». این روزنامه همچنین به بررسی زمان استعفای استاندار و علت آن پرداخته است. خبر جنوب اسامی احتمالی را برای جایگزینی احمدی معرفی کرده است. سه مطلب مجزا در صفحه 7 این روزنامه در رابطه به این موضوع کار شده است.

دو خبر از صفحه گردشگری این روزنامه هم در صفحه نخست تیتر شده است؛ «آسمان به وعده های خود عمل کرد اکنون نوبت حمایت مسئولین است» را مدیر کل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور گفته که مربوط به وعده این شرکت برای احیای مجدد مسیرهایی است که در گذشته به دلایل مختلف منحل شده بود. وی با اعلام این خبر گفته انتظاری که از مسئولین داریم این است که با حمایت خود مانع تعطیلی مجدد این مسیرها شوند.

«فارس برای گردشگران خود بسته های جدید سفر می‌پیچد» هم دیگر تیتر صفحه گردشگری است که در کنار کاریکاتوری جالب در صفحه نخست به چاپ رسیده است. این خبر را معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس داده و گفته از هر فرصتی برای احیای این صنعت در فارس استفاده خواهیم کرد.

تاکید سردار غیب پرور بر «همکاری دستگاه ها برای تهیه نقشه خطرپذیری کلانشهر شیراز» در صدر اخبار داخلی این روزنامه به چاپ رسیده است. نقشه خطرپذیری مربوط آمادگی ها و پیش بینی های لازم برای زمان بروز بحران است که می بایست توسط سازمان های مرتبط با بحران به طور دقیق تهیه و پیاده سازی شود. غیب پرور در این دیدار از اعلام آمادگی سپاه فجر برای همکاری در زمینه تهیه این نقشه خبر داده است.

معاون قضایی دادگستری فارس در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان زرین دشت به بیان اقدامات این قوه در فارس پرداخته و گفته: «25 درصد از مردم فارس درگیر پرونده های قضایی هستند». این خبر هم در صفحه نخست تیتر شده است.

سالاد هم تیتر زده: «خلیل رضائیان سرپرست استانداری فارس شد».

عکس امروز این روزنامه و تیتر آن مربوط به «شرط واگذاری زمین دولتی به انبوه سازان» است. این خبر در صفحه 13 این روزنامه به چاپ رسیده است و مربوط به مدیر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن است که گفته: «دولت هرجایی که زمین داشته باشد در اختیار انبوه سازانی که وارد طرح های حمایتی و ساخت و ساز برای اقشار کم درآمد باشد، می گذارد».

و درجستجوی آب؛

سالاد

سالاد امروز هم با اخبار کشوری صفحه نخست خود را پر کرده است؛ از خبر یارانه ای وزیر رفاه که گفته: «یارانه بازنشستگان حذف نمی شود» تا بررسی بازار طلا و دلار و ارتباط آن با مذاکرات که موضوع عکس این صفحه است.

از میان اخبار داخلی این روزنامه می توان به صحبت های آیت الله ایمانی در بنیاد زائر امام رضا اشاره کرد که گفته: «خیرین فارس برای ساخت زائر سرای استان در مشهد مقدس، پای کار بیایند».

سالادتیتر زده: «8 گزینه برای استانداری فارس». این تیتر مربوط به گزارش این روزنامه در مورد استعفای استاندار، تعیین سرپرست برای استانداری و گزینه های احتمالی جایگزینی وی، است. در این گزارش به نقل از امیری سخنگوی وزارت کشور آمده است که پروند 8 نفر به عنوان جایگزین استاندار فارس بررسی شده است.

تصویر امروز این روزنامه هم با تیتر «شهر من گم شده است» به چاپ رسیده و مربوط به گروه احیاگران مکتب شیراز است که وعده داده: «طرح های هویتی شیراز به صورت موزه های باز، در مناطق تاریخی به نمایش گذاشته می شود».

یادداشت امروز، قلم نقد خود را به تئاتر شهر دایره‌ای شکل تهران کشیده و گفته این روزها بازیگران به خاطر کسادی بازار سینما به تئاتر روی آورده اند. این یادداشت با «دایره ای به رنگ پول» تیتر شده است.

سالاد تقریبا تمام صفحه نخست خود را به مذاکرات اختصاص داده و با عکسی از ظریف در وین، به نقل از وی تیتر زده: «هیچ ضرب‌الاجلی برای مذاکرات تعیین نشده است».

صدر اخبار داخلی این روزنامه هم مربوط به مراسم تودیع و معارفه استاندار و سرپرست استانداری فارس است. احمدی در این جلسه گفته: «برکناری معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار فارس با هماهنگی وزارت کشور بوده است».

نظرات بینندگان