کد خبر: ۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۴

دیدار شاعر استهباناتی با رهبر معظم انقلاب + عکس

در بین دیدارکنندگان جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور با رهبر انقلاب، یک شاعر استهباناتی نیز دیده می شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار علی حکمت شاعر اهل شهرستان استهبانات نیز حضور داشت.

علی حکمت شاعر استهبانی

«علی حکمت» در اردی بهشت سال یک هزار و سیصد و بیست و چهار شمسی در استهبان متولد شد؛ در همان جا به مکتب و دبستان و دبیرستان رفت و پیشه ی آموزگاری را برگزید، آن گاه تحصیلات فرادبیرستانی ی خود را در زمینه ی زیان و ادبیات و آموزش و پرورش ادامه داد. حکمت عمده ی عمر کاری ی خویش را در استهبان گدراند و پس از این که از کار دولتی بازنشسته شد، ضمن کار ادبی به صنعت گری، که از دوران خردسالی در کتار در س و مدرسه با آن خو گرفته بود، روی آورد. حکمت نخستین شعرهایش را در سن چهارده ساله گی سرود.  او درحال حاضر ساکن استهبان است و  بیش تر وقت خود را  صرف پژوهش بر روی واژه گان ِ محلی ی زادگاهش می کند. به زودی شاهد کار تازه ی او در همین زمینه خواهیم بود. 

علی حکمت شاعر استهبانی
نظرات بینندگان