کد خبر: ۷۱۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۴

شلیک مرگ خواستگار کینه‌جو به دختر عشایری

دختر عشایری با شلیک گلوله‌ای از سوی خواستگار کینه‌جو به کام مرگ فرو رفت.
به گزارش شیرازه به نقل از ایران، عامل جنایت وقتی پلیس را پیش‌روی خود دید، با شلیک به خود به زندگی‌اش خاتمه داد. ساعت ۱۲ ظهر جمعه ۵ تیرماه سال جاری بود که صدای تیراندازی در روستای دهکویه از توابع بخش مرکزی لارستان به گوش رسید. همسایه‌ها وقتی با وحشت از خانه‌هایشان بیرون ریختند، صحنه‌ای را که می‌دیدند، باور نداشتند. پیکر بی‌جان دختر جوان روی زمین افتاده و پسری مسلح بالای سر آن ایستاده بود و شوکه به آن نگاه می‌کرد.

همزمان مأموران گشت پاسگاه دهکویه در صحنه حاضر شدند و به جوان مسلح دستور ایست دادند.«داریوش» پسر ۱۹ ساله که انگار تصمیمش را گرفته بود وقتی دستش از سوی مأموران هدف گلوله قرار گرفت، در چشم بر هم‌زدنی به خودش گلوله‌ای شلیک کرد و به کام مرگ فرو‌رفت.

دقایقی بعد ماجرای این جنایت در برابر خانه دختر عشایری به بازپرس جنایی لارستان در استان شیراز مخابره شد و وی با توجه به مرگ قاتل دستور داد تحقیقات تخصصی برای افشای انگیزه وی در این اقدام هولناک و قتل دختر جوان فاش شود.

شکست در خواستگاری
تیمی از مأموران تحت نظر بازپرس پرونده به بررسی‌های تخصصی و پلیسی دست زدند و مشخص شد این پسر کینه‌جو برای گرفتن انتقام از دختر مورد علاقه‌اش و خانواده وی، ظهر جمعه راهی خانه آنها شده و پس از دیدن دختر جوان با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و بعد خودزنی کرده است.

تحقیقات میدانی حاکی از آن بود که داریوش چندی پیش با علاقه‌مندی به دختر عشایری به خواستگاری وی رفته است اما خانواده دختر جوان با ازدواج آنها مخالفت کرده و همین کینه به دل پسر جوان نشانده است. کارآگاهان پی بردند داریوش که احساس می‌کرد شکست خورده است بارها خانواده دختر جوان را تهدید کرده بود که در صورت مخالفت آنها دخترشان را خواهد کشت، اما کسی باور نمی‌کرد داریوش دست به این جنایت هولناک بزند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
لاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴
0
لطف کنید و بنویسید که قاتل یک مامور نیروی انتظامی بوده است !!!!!