کد خبر: ۷۱۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۴
نماینده مردم کازرون در مجلس:

استاندار فارس نه تازه کار، نه فتنه گر، بلکه در حد یک وزیر باشد/ نظر آیت الله ایمانی و نمایندگان تامین شود

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: استاندار جدید می بایست توانایی اداره استان پهناور و مهم فارس را داشته باشد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در واکنش به استعفای استاندار فارس در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی کازرون خبر، اظهار داشت: در دیداری که با بسیاری از دوستان خود در دولت داشتم بر این نکته تأکید کردم که در سالی که دو انتخابات حساس برگزار خواهد شد می بایست در جهت ایجاد فضای آرام در استان قدم برداریم.

شاهین محمدصادقی ، نماینده مردم کازرون در مجلس ، عکس

شاهین محمدصادقی با اشاره جایگاه و ظرفیت بالای استان فارس در کشور بر تازه کار نبودن استاندار جدید تأکید داشت و تصریح کرد: استاندار جدید می بایست توانایی اداره استان پهناور و مهم فارس را داشته باشد و حداقل در سطح یک وزیر باشد.

وی اضافه کرد: در انتخاب استاندار جدید می بایست حتماً نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان تأمین شود تا استاندار جدید بتواند با نماینده ولی فقیه و نمایندگان  تعامل سازنده ای داشته باشد و با همکاری هم در جهت حلّ مشکلات استان گام بردارند.

محمدصادقی با بیان اینکه استاندار جدید می بایست دارای مشی اعتدال گونه باشد، تصریح کرد: فتنه، خط قرمز ما است و فردی که قرار است به عنوان استاندار انتخاب شود می بایست در سال 88 پرونده روشنی داشته باشد و از اتهام حضور در فتنه مبرّی باشد.

نماینده مردم کازرون در مجلس با تأکید بر اینکه ما خواهان این نیستیم که استاندار حتماً در مسائل و مشی سیاسی هم فکر ما باشد، اظهار داشت: امسال دو انتخابات مهم در کشور و استان برگزار می شود و ضروری است سلامت انتخابات حفظ شود.

بر اساس این گزارش، سیدمحمد احمدی استاندار فارس به گفته خودش برای شرکت در انتخابات استعفا داد و خلیل رضائیان معاون امورعمرانی این استانداری با حفظ سمت و با حکم وزیر کشور به‌عنوان سرپرستی استانداری فارس منصوب شد.

این استعفا در حالی رقم خورد که اخیرا اصلاح طلبان تندرو فارس با فشار همه جانبه سیاسی و رسانه ای در پی برکناری احمدی بودند و هر روز شایعه می کردند که او استعفا داده است اما مسئولین، رفتن احمدی را تکذیب می کردند.

با تغییرات صورت گرفته در استانداری فارس و استعفای استاندار فعالان سیاسی، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان از وضعیت سیاسی موجود در استان فارس رضایت نداشته و خواستار تسریع در ایجاد ثبات مدیریتی توسط دولت در این استان هستند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴
0
من نمیدونم فتنه چه صیقه ای هست که هر بخواهد خودش رو نشون بده میکه فتنه
سمانه
شما به خودت فشار نیار
اول ببین صیقه چه صیغه ای است بعد به فتنه فکر کن
خسته نشی