کد خبر: ۷۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۴

انتقاد تند امام جمعه نی ریز ار برخی ادارات بخاطر برگزاری جلسه قرآن در ساعات اداری

آیت الله فقیه بیان داشت: از دولت تدبیر و امید توقع است یک استاندار ولایی، فهیم و دلسوز و بدور از جناح های سیاسی برای مردم فارس معین کند.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، خطیب نماز جمعه نی ریز در نمازجمعه این هفته ی نی ریز، با اشاره به استعفای استاندار فارس، بیان داشت: از دولت تدبیر و امید توقع است یک استاندار ولایی، فهیم و دلسوز برای مردم فارس معین کند.

آیت الله سید محمد فقیه افزود: دولت کسی را انتخاب کند که دنبال این جناح و آن جناح نباشد، به فکر مردم رنج دیده فارس که 15 هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده اند باشد و یک استاندار در شان این مردم انتخاب کند.

امام جمعه نی ریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت حمایت از تولید داخلی خطاب به مردم بیان داشت: از کالای قاچاق و اجناس بیگانه استفاده نکنید و با این کار به تولید داخل ضربه نزنید و بازار مصرف برای اجانب نباشید.

وی با اشاره به جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367 تصریح کرد: این آمریکایی ها که دم از حقوق بشر می زنند، با حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان خلیج فارس، جان 290 نفر مسافر بی گناه را گرفتند.

آیت الله فقیه افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نام این ایام یعنی از 7 تیر تا 13 تیر را باید حقوق بشر آمریکایی گذاشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نی ریز با اشاره به تمدید مذاکرات هسته ای گفت: آمریکا قانون نمی فهمد و در مذاکرات هر روز بهانه می آورد و با مطرح کردن گزینه های مختلف از جمله گزینه ی نظامی قصد ترساندن ایران را دارد.

خطیب نماز جمعه نی ریز با اشاره به عدم پاسخ مسئولین پروژه کارخانه سیمان خاکستری نی ریز به مردم تاکید کرد: مسئولین اگر نمی توانند جواب دهند از سمت خود کناره گیری کنند.

وی با گلایه از برگزاری جلسات قرآن ماه مبارک رمضان برخی ادارات در ساعات اداری گفت: مسئولین برای این کار باید در قیامت جوابگو باشند. این کار باعث می شود ارباب رجوع ساعت ها در آفتاب و با دهان روزه منتظر بماند.

امام جمعه نی ریز با تاکید بر عدم اطاله ی دادرسی در دادگاه ها گفت: تشریفات و کاغذ بازی ها را رها کنید، قضات باید قضاوتشان جهادی باشد و گرفتاری های مردم فورا رفع شود.

نظرات بینندگان