کد خبر: ۷۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۴

امام جمعه مُهـر: عامل استعفای استاندار فارس فشارهای سیاسی بود نه شرکت در انتخابات

سید حنان حسینی گفت: اما این‌جانب فکر نمی‌کنم که دکتر احمدی برای مجلس بخواهند کاندید شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از  عصر مُهـر، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مُهـر به امامت حجه الاسلام سید حنان حسینی امام‌جمعه و با شرکت خیل نمازگزاران جمعه در مصلی نماز جمعه مُهـر برگزار شد.

سید حنان حسینی امام‌جمعه شهر مهر با اشاره به تغییر و تحولات مدیریتی در استان فارس اظهار داشت: چند روز گذشته دکتر احمدی استاندار فارس به‌ طور رسمی استعفا داد، این در صورتی است که تمامی آن‌ هایی که دستی در سیاست دارند می‌دانند، استاندار فارس بخاطر فشارهای سیاسی استعفا داد.

امام‌جمعه مهر ادامه داد: اما این‌جانب فکر نمی‌کنم که دکتر احمدی برای مجلس بخواهند کاندید شوند.

وی افزود: عده‌ای در استان با فشارهای سیاسی و زیادی خواهی های خود با استاندار نساختند و به همین دلیل استاندار هم مجبور به استعفا شده است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: استان فارس با این پهناوری ازلحاظ جغرافیایی که دارد افراد، عقاید و گروه‌های مختلف افراطی، تفریطی، معتدل و از همهٔ جریانات سیاسی کسانی هستند که متأسفانه ناراضی هستند و به‌حق خود قانع نیستند و به دنبال این هستند که هرچه بیشتر برای خود دست و پا بزنند.

 حسینی افزود: هم‌اکنون مردم و استان فارس استاندار ندارند و آیا باید منتظر ماند تا یک شخص افراطی استاندار فارس شود و همهٔ آرامشی که در استان حکم‌فرما است را به هم بزند؟

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه صحبت‌های خود به عملکرد استاندار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این مدتی که دکتر احمدی استاندار فارس بودند تقریباٌ استان فارس آرام بود و وی توانست کارها و استان را با آرامش به‌پیش ببرد و بسیاری از حوادث که ممکن بود رخ دهد فروکش کرد و شخصاً عملکرد خوبی داشت.


سید حنان حسینی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: مردم و مسئولین استان از شخص رئیس‌جمهور می‌خواهند که یک استاندار شایسته، لایق، متعهد و متدین برای استان فارس در نظر بگیرند که جناحی و سیاسی نباشد و به داد مردم برسد و به فکر حل مسائل و مشکلات مردم باشد و پی گیر کارهای عمرانی باشد و در یک‌کلام استاندار شرایط لازم را داشته باشد.

 

نظرات بینندگان