کد خبر: ۷۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۴

امام جمعه فسا: با استاندار فتنه گر برخورد می کنیم

نماز جمعه این هفته شهرستان فسا به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه فسا برگزار گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از فسایی، امام جمعه فسا در خطبه های این هفته این شهر، شب های قدر را اوج پرگشودن در فضای بندگی و نهایت شکوفایی رحمت الهی بر بندگان دانست.
وی همچنین به حادثه 12 تیرماه سال 67 و حمله ددمنشانه ناوآمریکایی به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس اشاره و خاطر نشان کرد: یک عده انسان بی گناه که تعداد زیادی از آنها زن و کودک بودند توسط ناو آمریکایی به خاک و خون کشیده شدند با این که ناو آمریکایی می دانست این هواپیما مسافربری است،  جای تعجب است  بعضی ها در داخل می خواهند ملت ما دشمنی با آمریکا را فراموش کند.
حجت الاسلام طهماسبی در پایان صحبت های خود به استعفای استاندار فارس اشاره کرد و تصریح کرد: در استعفای استاندار فارس فشار بعضی گروه های انحصار طلب  بی تاثیر نبوده است.
 وی خاطر نشان کرد: ما نمی خواهیم از عملکرد استاندار پیشین دفاع کنیم، وی نقطه ضعف هایی داشت ولی فشار آوردن جهت دار  این گروه انحصار طلب برای چینش مهره های خود کار ناپسندی است.
وی افزود: این درست نیست که بخواهند کسانی که در فتنه 88 حضور داشته و کشور را به لب پرتگاه کشانده اند و از این کار خود ابراز پشیمانی نکرده اند در پست حساس استانداری سر کار بیایند. 
امام جمعه فسا تاکید کرد: از زبان این نماز گزاران، خانواده های شهدا، بسیجیان و همه کسانی که دلشان برای این کشور می سوزد هشدار می دهم اگر در پست استانداری فارس، کسی که در فتنه بوده و یا از فتنه حمایت کرده و از فتنه گرها بیزاری نجسته سرکار بیاید این بسیجیان  کفن پوشان  وارد استانداری شده و عامل فتنه را از استانداری خارج می کنند.

نظرات بینندگان