کد خبر: ۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
خطیب جمعه خرامه:

امام جمعه خرامه: زودتر بساط دلال بازی سیاسی را از فارس جمع کنید

حجت الاسلام صباحی گفت که ما از وضعیت سیاسی استان ناراحتیم، مشکل احزاب سیاسی فارس به مشکل اول استان تبدیل شده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: شب قدر، شب زمزمه و مناجات است، شب اوج توسل به خداوند متعال است در این شب برای خود، خانواده و مسلمین جهان دعا کنید.

وی سالروز خیانت آمریکا و سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تاریخ انقلاب مملو ازد جنایات آمریکا علیه ایران بوده و خیانت های آمریکا بارها و بارها به مردم ایران ثابت شده است، تا امروز ذره ای دوستی با آمریکا ندیده ایم بلکه سر سوزنی هم جای دشمنی باقی نگذاشته اند، هواپیمای ایرانی با 298 مسافر که 66 کودک زیر 12 سال و 52 زن در آن هستند به کدامین گناه باید به خاک و خون کشیده شوند.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: امروز ماییم و بساط مذاکره، مردم بارها حمایت خود را از تیم مذاکره کننده به عنوان فرزندان انقلاب اعلام کرده اند، مقام معظم رهبری نیز تیم مذاکره کننده را شجاع، متدین، غیور و سختکوش معرفی نمودند اما خطوط قرمز کاملا شفاف و خواسته های مردم روشن است، هیچ کشوری حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد و حفظ دست آوردهای هسته ای کشور از الزامات است.

امام جمعه خرامه به استعفای استاندار در هفته جاری اشاره کرد و افزود: استعفای یک مسئول یک چیز عادی است اما با نگاهی به گذشته می بینیم که استان فارس از یک ثبات مدیریتی برخوردار نبوده و هر استانداری پس از یکی دو سال حضور با یک تنش سیاسی عوض شده است.

وی بیان داشت: مشکل این نیست که استعفا داده مشکل این است که یک جنجال سیاسی استان فارس را فراگرفته است، تمام توان استان های دیگر صرف اقتصاد و فعالیت های اقتصادی می شود اما در استان ما کار به جایی رسیده که مهاجرت مردم نه به مرکز استان بلکه به استان های دیگر است.

حجت الاسلام صباحی اضافه کرد: ما از وضعیت سیاسی استان ناراحتیم، مشکل احزاب سیاسی فارس به مشکل اول استان تبدیل شده و باید این بساط سیاسی جمع شود، عده ای مشغول خیانت به استان هستند، ما به انتخابات نزدیکیم و می خواهیم یک انتخابات خوب انجام دهیم اما برخی ها به استان فارس، نگاه دلالی سیاسی دارند، ما به وضعیت مدیریت ارشد استان اعتراض داریم و امیدواریم با تدبیر مجمع نمایندگان فارس این مشکل حل شود.

امام جمعه خرامه در پایان ضمن دعوت از مردم در همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: با ستاد عتبات عالیات شهرستان همکاری کنید تا از محل نذورات شما دری برای حرمین شریفین ساخته شود تا موجب خیر و برکت برای شهرستان باشد، ستاد بازسازی این آمادگی را اعلام کرده است. 

نظرات بینندگان