کد خبر: ۷۲۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

سنگک با طعم سنگر؛ متفاوت ترین نانوایی کشور که کارت بسیج داغ داغ صادر می کند!

یک نانوایی در شهر نورآباد ممسنی، پایگاه مقاومت بسیج است. این نانوایی نمایشگاهی از زندگی نامه شهداست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، بهمن لشکری از نانوایی داران با سابقه ی ممسنی است وی از خانواده شهداست و پدر بزرگوارشان در سال 61 در پمپ بنزین نورآباد ترور شد. شهید نصیب الله لشکری از پاسداران و مسئولین گردان های عملیاتی بود.

بهمن که همواره دوست دار پدرش بوده راه و روش او را در پیش گرفته در هر شرایطی به دنبال آن است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد. وی در نانوایی کوچک خود تصاویر و زندگی نامه سرداران شهید را نصب کرده تا مردم در صف انتظار نان به یاد شهدا باشند و با سبک زندگی شهدا آشنا شوند.

بهمن لشکری نانوایی ممسنی

او این نانوایی کوچک را تنها محل درآمد زایی خود نمی داند بلکه آن را به یک پایگاه بسیج نیز تبدیل کرده و تمامی امور پایگاه مقاومت محمد رسول الله در این نانوایی صورت می گیرد؛ از جذب بسیجیان گرفته تا برگزاری حلقه های صالحین، جلسه شورای پایگاه و ...

نانوایی بهمن لشکری پایگاه مقاومت بسیج ممسنی زندگی نامه و تصاویر شهدا

لشکری در گفتگو با نورآنلاین می گوید: در حال تهیه پوستر هایی از زندگی نامه شهدای ممسنی هستیم و می خواهیم دکوراسیون نانوایی را مثل یادمان ها و یادواره ها کنیم؛ هرچند که هم اکنون تصاویر بسیار زیادی از شهدا نصب شده است.

وی می افزاید: خیلی ها وقتی به این نانوایی می آیند با این پوستر ها عکس سلفی می گیرند و برایشان جالب است.

این فرمانده پایگاه مقاومت تاکید می کند: معتقدم هر چه داریم به برکت خون شهداست هر کس در هر جایی و هر شغلی که باشد باید دین خود را نسبت به شهدا ادا کند.

آقا بهمن می گوید: خیلی ها این روزها از مشکلات اقتصادی و گرانی حرف می زنند اما بدانند که کشوری با استقلال و امنیت بالا داریم و این جای شکر دارد. انگار مردم یادشان رفته که تا چند سال پیش،  یک ساعت در صف نان می ایستاند تا چند نان بگیرند. اما به برکت همین نظام امکانات رفاهی روز به روز بیشتر می شود و به راحتی می توانید هر چیزی که می خواهید را تهیه کنید.

نانوای نام آشنای ممسنی می افزاید: اگر می گویند گرانی است باید همه هم کمک کنند تا گرانی رفع شود. وضعیت سوریه و عراق را ببینید که داعش چه بلایی به سرشان آورده، اصلا امنیت ندارند. تا امنیت هم نباشد نمی توان دیگر مسائل چون اقتصاد را پیش برد.

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
saeed
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴
0
همه اینا یه طرف عکس شهید دوران هم یه طرف!!