کد خبر: ۷۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
فرماندار ویژه جهرم خبر داد:

اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال به جهرم از محل اعتبارات تملک دارایی

فرماندار ویژه جهرم گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای بیش از 40 میلیارد ریال به شهرستان جهرم اختصاص پیدا کرد.

به گزارش شیرازه، علیرضاصحرائیان در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: امسال سهم شهرستان جهرم از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای با اختصاص چهار میلیارد و 557 میلیارد تومان به نسبت سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

وی افزود: این در حالی است که سهم استان فارس از این اعتبارات نسبت به سال گذشته 12.5 درصد کاهش داشته است.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به سر فصل اعتبارات دارایی و سرمایه ای شهرستان بیان کرد: با توجه به ضرورت ها و اهمیت موضوع آب و مسئله کم آبی به ویژه در روستاها و حجم تصادفات جاده ای اولویت اصلی توزیع اعتبارات در این خصوص برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد اعتبارات تملک دارایی به منظور توسعه راه و عمران، آب و توسعه شهری و روستایی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سایر اعتبارات نیز در سرفصل آموزش، کشاورزی، مسکن، فرهنگ و ارشاد، ورزش و غیره هزینه می شود.

صحرائیان با بیان اینکه روسای ادارات شهرستان باید ضمن رایزنی با ادارات کل نسبت به جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا سایر دستگاه های خدماتی همچون منابع طبیعی، جهادکشاورزی، آب و فاضلاب روستایی و شهری، امور آب و غیره نسبت به جذب اعتبارات سرفصل ماده 60 و 12 مدیریت بحران اقدام کنند.

وی همچنین از روسای ادارات خواست تا نسبت به جذب اعتبارات دو درصد نفت و گاز و اخذ سهم بیشتری از آن تلاش کرده و در این زمینه با ادارت کل رایزنی داشته باشند.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: تلاش داریم از محل اعتبارات نفت و گاز و ماده 180 سهم بیشتری از منابع دولتی به شهرستان جهرم اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان