کد خبر: ۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

اکران «رستاخیز» در 50 سینمای کشور از ۲۴ تیرماه

یک تیم با استانداردهای جهانی، برای ساخت این اثر سینمایی 11 سال زحمت کشیده‌اند.
به گزارش شیرازه به نقل از موج ما، مهدی نجابت رئیس حوزه هنری استان فارس در نشست خبری با خبرنگان در خصوص اکران فیلم رستاخیز گفت: فیلم سینمایی رستاخیز بیشترین سیمرغ بلورین را در جشنواره فیلم فجر به خود اختصاص داده است لذا در تلاش‌ایم تا این فیلم به بهترین نحو در سینماهای شیراز اکران شود.
محمود کاظمی مدیرعامل موسسه فرهنگی بهمن سبز نیز با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی رستاخیز توسط یک کارگردان متعهد و ارزشمند ساخته شده است اظهار داشت: یک تیم با استانداردهای جهانی، برای ساخت این اثر سینمایی  11 سال زحمت کشیده‌اند.
وی اذعان داشت: سینماها و سالن‌های نمایش کشور برای جلب رضایت مخاطبان و جذب حداکثری آنها باید به‌روز شوند و به‌روز شدن این مکان‌ها تنها از عهده یک نهاد برنمی‌آید بلکه همه مسئولان باید به کمک سینما بیایند.
اکران فیلم رستاخیز در 50 شهر ایران
غلامرضا فرجی مدیر توزیع فیلم‌ سینمایی رستاخیز نیز در این جلسه بیان داشت: این فیلم آخرین چهارشنبه ماه رمضان مصادف با 24 تیرماه به سرگروهی سینما آزادی تهران اکران می‌شود و علاوه بر تهران این فیلم به صورت همزمان در 50 سینمای دیگر شهر‌های کشور اکران و در شیراز سینما سعدی و فلسطین این فیلم را اکران می‌کنند.
نظرات بینندگان