کد خبر: ۷۲۰۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۴
توضیحات استاندار سابق فارس درباره استعفایش

مدت ها بود بخاطر خستگي و بيماري قصد كناره گيري داشتم اما ادامه دادم/ به دليل بداخلاقي ها و بي انصافي استعفا دادم

احمدی گفت: تمام تلاشمان را برای حفظ آرامش، جلب سرمايه گذاري کردیم
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، بعد از حواشی تمام نشدنی استعفای احمدی استاندار فارس، بدون تردید حرف های او بعد از این استعفا شنیدن دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری فارس، سيد محمد احمدي در مراسم معارفه سرپرست استانداري و وداع با مديران استانداري با بيان اين كه از ابتداي ورود به استانداري به دنبال تشكيل تيمي هماهنگ براي خدمت به مردم بوديم، اظهار داشت: همواره بر رعايت اخلاق تاكيد داشتم و به ارزش ها و مردم وفادار ماندم.
وي با بيان اين كه حفظ آرامش مردم و استان فارس و رعايت شئونات نظام اسلامي همواره مد نظر مديريت ارشد استان بود، ادامه داد: در مدت تصدي مسئوليت، چندين بار به همراه مديران استان، به تمام شهرستان ها و بخش هاي فارس سركشي و تلاش كرديم با حضور در بين مردم، كاستي ها را تا حد ممكن جبران كنيم.

استاندار سابق فارس با اشاره به اين كه تلاش كرديم پيشرفت مسائل عمراني دچار هيچ وقفه اي نشود، افزود: تمام تلاشمان حفظ آرامش، جلب سرمايه گذاري عليرغم مشكلات ناشي از تحريم، حفظ آبروي مردم، به كارگيري همه سليقه ها و احترام به همه گروه ها بوده است.

دكتر احمدي با بيان اين كه از مدتي قبل به دليل خستگي و بيماري قصد كناره گيري از مسئوليت داشتم و با اصرار وزير كشور به كار خود ادامه دادم، تاكيد كرد: به دليل بداخلاقي ها و بي انصافي هايي كه صورت گرفته است ادامه كار برايم مشكل بود و خوشبختانه استعفايم در نهايت به وسيله وزارت كشور مورد قبول قرار گرفت.

وي با تاكيد بر اين كه به عنوان استاندار موظف هستيم بر اساس سياست هاي دولت تدبير و اميد حركت كنيم، اظهار داشت: در مدت مسئوليت خود به تمام گروه ها و اقشار جامعه به ويژه روحانيت و ائمه جمعه احترام گذاشتم.

استاندار سابق فارس خاطر نشان كرد: با توجه به نزديكي به موعد برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان بايد استان با تدبير و آرامش اداره شود.

در اين جلسه سرپرست استانداري فارس با ابراز تاسف از اين كه در اين جلسه در كنار دكتر احمدي حاضر است و ايشان استاندار فارس نمي باشند، ادامه داد: تشكيل اين جلسه به دليل احترام به دكتر احمدي و قدرداني از تلاش هاي ايشان است.

خليل رضائيان با تاكيد بر اين كه اداره امور استان با جديت پيگيري خواهد شد، اظهار داشت: تمام مسئولين و كارگروه هاي استاني بايد با جديت به وظايف خود عمل كنند و هيچ وقفه اي در خدمت به مردم ايجاد نشود.

وي تاكيد كرد: مدت مسئوليت ما هر چند روز كه باشد وظيفه داريم به عنوان مامور دولت تا آخرين لحظه به تعهدات خود عمل كنيم

    


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴
0
آقای احمدی جنابعالی در برکناری فرمانداران اصولگرای قیل اوج بی اخلاقی و بداخلاقی خود را به نمایش گذاشتید و حرف زدن از اخلاق برای شما یک گنده گویی محض است و ظرف 21 ماه با وقاحت تمام باندبازی و قوم و خویش بازی و رفیق بازی کردین و تاوانشو دیدین.از دولت محترم تشکر میکتیم.لطفا سانسور نکنید.اگر بنده غیر مستند حرف میزنم با استدلال پاسخ دهید.بنده برای حرفام مصادیق عینی دارم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴
0
درود بر احمدی. استاندار بااخلاق و فرهیخته. هر جا هستی سالم و موفق باشی مرد سیاست
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴
0
با شناختی که از اقای احمدی داریم مطلبشان درست است اما ای کاش از و جود سید محمود موسوی استفاده نمیکرد و به مدیر کل سیاسی اسبق استانداری به عنوان پشت پرده اینهمه میدان نمیداد شاید بیشترین مشکلشان از این ناحیه بود