کد خبر: ۷۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۴

سردار غیب پرور: دانشگاه شریان حیاتی انقلاب است

فرمانده سپاه فجر استان فارس دانشگاه را به‌عنوان شریان حیاتی انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، در جمع کارکنان این ناحیه حاضر شد و با اشاره به نقش مهم دانشگاه اظهار داشت: غرب به دنبال این است که دانشجویان ما در حالی‌ که در کشوری اسلامی زندگی می‌کنند را غربی بار بیاورد که این مسئله رسالت ما را بسیار سنگین‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر نگاه ویژه به دانشگاه افزود: باید در مسائل فرهنگی و تربیتی و آموزشی نگاهی ویژه به دانشگاه وجود داشته باشد چرا که دانشگاه شریان حیاتی انقلاب اسلامی است و این شریان را باید باز نگه داشت تا خون‌رسانی به مغز انقلاب صورت گیرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه زمان پیروزی انقلاب، نقطه امید انقلابیون به دانشگاه بود، به نقش دانشگاه در انقلاب اشاره کرد و گفت: در دفاع مقدس نیز دانشگاه یک نقطه قوت بود و امروز باید از ظرفیت دانشجویان ارزشمند استفاده کرد.

غیب‌پرور تفکر نگاه به آینده و افق بلند را ارزشمند توصیف و بر کمک به این امر مهم تأکید کرد و اظهار داشت: مجتمع فرهنگی ـ ورزشی و تربیتی امام مهدی (عج) در شیراز در حال احداث است.

وی در ادامه از تدوین کتاب جغرافیای فرهنگی با نگاه آموزشی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه کتاب‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها به‌صورت ترجمه هستند از این‌رو با رویکردی انقلابی تصمیم به تدوین کتاب جغرافیای فرهنگی گرفتیم.

غیب‌پرور در بخش دیگری از سخنان خود بر اجرای دوره آموزشی ویژه مدیران فرهنگی در رده‌های سپاه فجر تأکید کرد و نحوه تدوین این طرح را مهم برشمرد.

به گزارش فارس، در این جلسه کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ارائه نظرات و پیشنهاد‌های خود در مورد برنامه‌های بسیج و سپاه این استان پرداختند.


نظرات بینندگان