کد خبر: ۷۲۱۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
جعفر قادری:

برخی پدرخوانده‌ های فارس، استان را فدای مسائل شخصی می‌کنند/ 4 گزینه مد نظر نمایندگان برای استانداری فارس

نماینده شیراز در مجلس گفت: بی‌تدبیری دولت به فارس ضربه می‌زند.

به گزارش شیرازه، جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه دولت باید در حل مشکلات استان فارس بی‌تدبیری را کنار بگذارد تأکید کرد: دولت بی‌تدبیری را کنار بگذارد و با بی‌توجهی به رأی مجمع نمایندگان، اشتباه گذشته را تکرار نکند بلکه دولت تلاش کند بی‌تدبیری را پایان دهد.

وی تصریح کرد: امروز استان فارس بیشترین مشکلات را در کشور دارد و متأسفانه زودتر از دیگر استان‌های کشور نیز تغییر و تحولات در آن آغاز شد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت امروز مسیر دولت گذشته را تکرار می‌کند یادآور شد: دولتی که از تدبیر و امید صحبت می‌کند نباید اشتباهات و مسیر دولت گذشته را در استان فارس پیش بگیرد و با آبروی افراد بازی کند.

قادری بابیان اینکه پدرخوانده‌های استان نیز باید مراقب رفتار خود باشند، گفت: برخی از پدرخوانده‌های فارس با رفتار خود استان را فدای مسائل شخصی می‌کنند.

وی افزود: پدرخوانده‌های استان با این رفتار خود بیش از گذشته در حال ضربه زدن به فارس هستند درحالی‌که باید اجازه دهند مجمع نمایندگان، جامعه روحانیت و ائمه جماعت که بیشتر با مردم برخورد دارند به فکر ارائه راهکار برای رفع مشکلات استان باشند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزینه‌های بومی اولویت اول نمایندگان فارس است، گفت: زمانی که ما با برخی از استان‌ها در خصوص مباحث مختلف مشکلاتی داریم باید فردی به‌عنوان استاندار انتخاب شود که بومی فارس باشد.

قادری افزود: دولت نباید اشتباهات گذشته را دوباره برای فارس تکرار کند و افرادی را برای استانداری معرفی کند که مشکلات مختلفی درگذشته کشور، مجلس ششم و فتنه ۸۸ داشتند.

وی یادآور شد: فرمانداری شیراز تاکنون چهار سرپرست را به خود دیده که جای تأسف دارد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: جلالی، فروزان مهر، وکیلی و رضاییان به‌عنوان چهار گزینه اصلی از جانب مجمع نمایندگان فارس برای استانداری مطرح است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فارس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴
0
تو را خدا افراد تاریخ مصرف گذشته و امتحان پس داده را معرفی نکنید.
کسی نیارید که طایفه گری کنه
از خدا بترسید
دیدگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴
0
با سلام و تشکر از اقای قادری و ما جمعی از شهر وندان شیراز خواهان فردی بومی و با موضوع های مطرح شده کاملا موافقم اینکه با بعضی از استان ها مشکل داریم بعد از ان استان کاندید برای استانداری داشته باشیم ( بو ....هری نه نه ) ممنون و تشکر از دل سوزی اقای قادری
اسرافیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴
0
اقای قادری عزیز لطفا شیراز را دریابید مشهد گوی سبقت را برد یک بار با ماشیم شیراز را زرسی کنید چه وضعی است اخر شیراز بودجه ندارد ادم درست ندارد تا کی سیاسی بازی خسته شدیم اخر ماهم رفاه می خواهیم جنوب شهر مانده امکانات شهری کم تفریح صفر تا کی ........ شما که اینقدر فعال و مورد احترام ما هستید پیشنهاد مناسب بدهید